آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

از مهندسان شهرداری باقرشهر تجلیل و قدردانی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر ضمن بزرگداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و تبریک روز مهندس،  گفت : روز مهندس روز تجلیل از با استعدادترین و باهوش‌ترین افراد جامعه و روز پاسداشت خودباوری ، خلاقیت ، ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه و عمل می‌باشد.

سعید استاد فرج مهندسین را قشری زحمت کش و پرتلاش در جامعه دانست و افزود : آثار مثبت حضور مهندسان در همه ابعاد زندگی انسان‌ها قابل مشاهده است و تجلی کار و هنر مهندس فقط در ساخت و ساز نیست بلکه همه عرصه‌های توسعه و آبادانی کشور مرهون زحمات مهندسان است که باید به آن توجه ویژه ای نمود .

وی در ادامه اظهار داشت : روز مهندس فرصت مغتنمی است تا از تلاشهای کلیه مهندسان شهرداری که مخلصانه و مجدانه در جهت پیشرفت و توسعه شهر دست به کارهای بزرگ و اساسی می زنند قدردانی به عمل آوریم .

شهردار باقر شهر در پایان مراسم ضمن اظهار امیدواری از همراهی و یاری مهندسان فرهیخته و پرتوان ، گفت : امیدواریم بتوانیم با کمک مهندسین جوان و پرتلاش شهرداری ، گام های موثری به منظور حفظ و حراست از سرمایه های ملی ، ایمنی و سلامت شهروندان و در نتیجه داشتن شهری آباد و پایدار برداریم و شاهد پیشرفت های روز افزون این قشر پرانگیزه در تمامی زمینه ها باشیم .

گفتنی است ؛ در پایان این  مراسم از مهندسین شاغل در شهرداری باقرشهر با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد .

IMG_5251IMG_5235IMG_5168IMG_5171

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.