آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

میزبانی دو کتابخانه در شهرستان ری برای طرح ملی کتابخانه گردی

به گزارش راگانیوز علی اکبر قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار ما گفت :طرح کتابخانه‌گردی امسال برای اولین بار روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور برگزار می شود و به همین منظور دو کتابخانه علامه دهخدا و صاحب بن عباد میزبان مسئولان شهرستان ری از جمله فرماندار، شهرداران، بخشداران، اعضای شورای شهر ، ائمه محترم جمعه و جماعت، مدیران و روسای دستگاه های شهرستان ری، وگروه‌های مرجع و نخبگان خواهند بود.

قربانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی براینکه “هدایتگری فرهنگی بنیانی تر از هدایتگری سیاسی است و یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام تغییر فرهنگ و اخلاق مردم به ویژه سبک زندگی مردم است” نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تحقق و اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در این خصوص  در آستانه سالروز تاسیس این نهاد در نظر دارد طرح ملی کتابخانه گردی را در سراسر کشور به اجرا درآورد و بدین منظور کتابخانه های علامه دهخدا و صاحب بن عباد کتابخانه های منتخب شهرستان ری جهت اجرای این طرح می باشند.
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری از همه مسئولان دستگاههای اجرایی دعوت نموده تا در روز پنجشنبه 17 اسفند همزمان با سالروز تاسیس نهاد به اتفاق خانواده کتابخوان خود در این کتابخانه ها حاضر شده و با فعالیت ها و خدمات آنها آشنا شوند. همچنین در این روز از همه علاقه مندان و مراجعان جهت عضویت در کتابخانه به صورت رایگان ثبت نام به عمل می آید. علاقمندان می توانند جهت شرکت در برنامه “کتابخانه گردی”  به کتابخانه های  علامه دهخدا واقع در شهرری، شهرک علائین، انتهای خیابان میثم جنوبی، خیابان سیدالشهدا و نیز کتابخانه صاحب بن عباد واقع در شهرستان ری، شهرک خاورشهر، فاز یک، بوستان شهید بابایی از ساعت 8 صبح الی 18 عصر مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.