آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نائب رییس مجلس شورای اسلامی :حضور و مشارکت مردم در انتخابات اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند

به گزارش راگانیوز ؛ نائب رییس مجلس ضمن حضور در نماز جمعه این هفته باقرشهر به سخنرانی پرداخت و گفت : ملت غیور ایران سرمایه های نظام جمهوری اسلامی هستند که وقتی حضور حداکثری خود را در انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به نمایش می گذارند امنیت و پشتوانه کشور را تضمین می کنند .

حجت السلام و المسلمین حسن ابوترابی فرد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به برگزاری باشکوه انتخابات تاکید دارند ، تصریح کرد :حضور مردم در کنار صندوق های رای پیام آور اعتدال ، مردم سالاری و پیوند ناگسستنی مردم با دولت است که باید این رکن کلیدی انقلاب را تقویت کرد .01

وی در ادامه نماز جمعه را یکی از آموزه های انسان ساز خواند و افزود : یکی از پیام های اصلی نمازجمعه پیوند دین و سیاست است که باید در این میعادگاه به آن توجه ویژه ای نمود و دل ها را در این صفوف به هم نزدیک کرد و علاوه بر محکم کردن رابطه خود با خدا ، رابطه با یکدیگر را استحکام بخشید و با فهم مسائل سیاسی در متن سیاست نیز حضور داشت .

حجت السلام و المسلمین حسن ابوترابی فرد با اشاره  به بنای نظام مقتدر سیاسی در سال 1357 ، اظهار داشت : نماد این نظام مقتدر یک اسلام شناس ، فقیه ، عادل و شجاع در دیروز که امام (ره) بوده اند و در امروز جانشین صالح آن حضرت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی هستند که باید از این ستون و عمود قدرتمند نظام و تکیه گاه امت اسلام حراست نمود .

نائب رییس مجلس شورای اسلامی رهبر معظم انقلاب را مهمترین دلیل ایستادگی و اقتدار امت های اسلامی دانست و گفت : اگر ملت سوریه ، یمن و لبنان در برابر کفر و شرک ایستادگی کرده اند و امروز ما نیز در امنیت کامل به سر می بریم و یکی از مهمترین دستگاه های اطلاعاتی را در جهان دارا هستیم و پیوند ناگسستنی با دولت داریم به دلیل وجود رهبری صالح ، شایسته و مورد اعتماد ملت ایران است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی 36 سال از عمر خود را گذرانده و در تمام این سال ها موانع سخت را پشت سر گذاشته است ، تصریح کرد : در طی این سال ها ملت ایران فراز و فرودهایی بسیاری داشته اند و از موانع سختی عبور کرده اند ، 8 سال دفاع مقدس را با عزت و ایستادگی به یکی از قله های ملی و12 سال تحریم ناعادلانه را با ایستادگی توانستند به عزت ملی ویک نقطه اوج تبدیل کنند . ملت ایران با پشتوانه شهدا و جانبازان توانستند این اقتدار و احترام را خلق کرده و پیروز صحنه شوند .

حجت السلام و المسلمین ابوترابی فرد خطاب به مرد خوب باقرشهر ، گفت : مردم شریف باقرشهر با مشکلات و مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کنند که مهمترین آن اشتغال جوانان است که باید برای رفع این مشکل تلاش نمود .

وی در ادامه مشکل منابع آبی را مهم خواند و افزود : در طی سال های اخیر 40 میلیارد مترمکعب از منابع آبی کشور به دلیل کاهش نزولات آسمانی و برداشت های بی رویه از منابع زیر زمینی کاسته شده است به همین دلیل به شدت با کمبود آب مواجه هستیم .

نائب رییس مجلس با اشاره به  اسراف بیش از حد در مصرف آب کشور ، تصریح کرد : اگر اسراف در مصرف آب به صفر برسد و منابع آبی مدیریت علمی شود منابع آب موجود پاسخگوی تمام نیاز های ما خواهد بود در غیر این صورت ما در حوزه آب آسیب های جدی را خواهیم دید .

وی با تاکید بر اینکه می توان فاضلاب ها را به صورت علمی تصفیه نمود و در کشاورزی استفاده کرد ، اظهار داشت : امروزه به صورت مدرن می توان از فاضلاب ها در تامین آب کشاورزی استفاده بهینه کرد و کمبود آب را تا حدی جبران نمود . امیدواریم بتوانیم قدم های بزرگی در این راستا برداریم تا بستر زندگی برای مردم فراهم شود .

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از  آینده با شکوه و مقتدر ایران اسلامی  ، گفت : امنیت ، اقتدار ، استقلال ، حرکت پرشتاب جوانان در علم و دانش و انسجام ملی سرمایه های ملت ایران هستند که این سرمایه های عظیم می توانند ایران اسلامی را به درجات عالی و بالا برسانند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.