آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نجات مرد میانسال از درون چاه در حیاط منزل مسکونی / عملیات ایمن سازی یک چاه عمیق

به گزارش راگانیوز ، رضایی گفت : سقوط ناگهانی یک مرد میانسال به درون چاه در حیاط منزل مسکونی وی ، ماموران آتش نشانی باقرشهر را به خیابان تختی کشاند .

رضایی در ادامه افزود : عملیات نجات مرد میانسال که به درون چاه 6 متری سقوط کرده بود موفقیت آمیز بود و خوشبختانه آسیب جدی به وی وارد نشد و پس از تحویل به اورژانس به بیمارستان منتقل شد .

مسئول آتش نشانی شهرداری باقر شهر در ادامه ، از ایمن سازی یک چاه در پیاده رو خبرداد و گفت : اداره برق به منظور نصب تیربرق گودالی حفر نموده بود و این گودال با ریزش و ارتباط با چاهی به عمق 40 متر متاسفانه  بودن ایمن سازی رها شده بود .

رضایی در ادامه تصریح کرد : این چاه در یکی از پرترددترین پیاده روهای شهر قرار داشت که محل عبور و مرور بسیاری از دانش آموزان بوده ، که متاسفانه دهانه این چاه به منظور جلوگیری از حادثه توسط اداره برق منطقه ایمن سازی نشده بود .

مسئول آتش نشانی باقر با اشاره به اینکه با حضور به موقع ماموران آتش نشانی عملیات ایمن سازی چاه انجام شد ، گفت : ماموران با حضور به موقع در محل مذکور از بروز حوادث احتمالی و ناگوار جلوگیری به عمل آوردند و پس از ایمن سازی تحویل مراجع مربوطه گردید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.