آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران:باید قدردان ملت حماسه‌آفرین ایران اسلامی باشیم

 مصطفی هدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به حضور پرشور و دشمن‌شکن ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی اربعین اظهار داشت: باید قدردان ملت حماسه‌آفرین ایران اسلامی باشیم.

وی عنوان کرد: حتی شدت باران هم نتوانست جلوی عظم جدی ملت غیور ایران اسلامی را بگیرد و مردم حسینی وار به میدان آماده و ضمن تاکید بر شعائر اسلام بار دیگر به ارزش‌های دین مبین اسلام ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و ربر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

هدایی از برپایی مجموعه فرهنگی خدماتی لبیک یا حسین (ع) در مسیر عزاداران حسینی در خیابان فدائیان اسلام خبر داد و غرفه «زیارت به نیابت» را یکی از اقدامات این مجموعه فرهنگی خدماتی دانست و گفت: با تلاش سازمان بسیج رسانه استان تهران و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان تهران «غرفه زیارت» به نیابت برپا و ضمن فضاسازی دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به علاقه مندان نام یک شهید، بخشی از زندگی‌نامه و وصیت و پیام شهید را به این عزیزان ارائه داده و عاشقان راه ایثار و شهادت ادامه مسیر زیارت خود را به نیابت یک شهد والامقام ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران با بیان اینکه در این غرفه ضمن توزیع محصولات فرهنگی و فضاسازی یادآور مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: مردم مومن و ولایی ایران اسلامی با حضور در این غرفه با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبری فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

هدایی از برپایی سیاه چادر عشایر در مجموعه فرهنگی خدماتی لبیک یا حسین (ع) خبر داد و گفت: با تلاش سازمان بسیج رسانه و به همت سازمان بسیج عشایر استان تهران سیاه چادر عشایر در این مجموعه برپا و عزیزان قشر عشایر با لباس عشایر ضمن حضور در این غرفه به ارائه شیر محلی و نان شیرمال پرداخته و جمعی از این دوستان در همان چادر به طبخ نان تازه می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه استان تهران همچنین با برپایی ایستگاه بزرگ صلواتی در طول مسیر پیاده‌روی عزاداران حسین اقدام به توزیع عدسی، آش، چای، نان شریمال، کیک، خرما و … می‌پردازد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.