آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری با شهردار باقرشهر دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری به همراه مصطفی علی اکبری مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) با شهردار باقرشهر دیدار کردند.

در این دیدار شهردار باقرشهربا اشاره به نقش بسیج در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) یکی از هوشمندانه ترین اقدامات در راستای اتحاد آحاد مردم و تشکیل ارتش بیست میلیونی بود که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن به وضوح شاهد برکات این شجره طیبه بوده ایم.

وی با تاکید بر نقش بسیج در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی گفت: بعد از دوران جنگ تحمیلی بسیج با رویکردی سازنده و فرهنگی در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام اقدامات خوبی را انجام داد که یکی از این اقدامات تشکیل بسیج رسانه است.

استاد فرج در پایان ضمن استقبال از فعالیت مثبت بسیج رسانه شهرستان ری برای این نهاد ارزشی آرزوی موفقیت نمود

در این دیدار محسن شیرازی نژاد پیشکسوت رسانه و رئیس نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری به ارائه گزارشی کوتاه از نحوه فعالیت نخبگان بسیج رسانه ی شهرستان ری پرداخت.

مصطفی علی‌اکبری مسئول بسیج رسانه شهرستان ری در پایان این دیدار با اشاره به جذب حداکثری در بسیج رسانه اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هرکسی که دل درگرو انقلاب دارد یک بسیجی است، ما هم در بسیج رسانه هیچ محدودیتی در جذب افراد نداریم و هرکسی که زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای ارزش‌های انقلاب فعالیت کند را یک بسیجی می‌دانیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.