آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخستين نشست هم انديشي سازندگان داخلي با شركت پالايش نفت تهران

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران، در اين نشست كه با حضور چهل شركت سازنده قطعات و تجهيزات صنعت نفت تشكيل گرديد، مهندس خليلي مدير بازرگاني شركت پالايش نفت تهران پس از ارائه گزارش فعاليتهاي انجام شده در حوزه ساخت داخل، به بررسي نقاط قوت و شناسايي نواحي قابل بهبود پرداخت و بومي سازي دانش، انتقال فنآوري و تقويت صنايع داخلي به منظور پيشبرد اقتصاد مقاومتي در راستاي اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران را مورد تاكيد قرار دادند.

 همچنين در اين نشست مهندس ايزدي نايب رئيس هيئت مديره شركت پس از بيان ديدگاههاي خود در خصوص اهميت بهبود تعاملات فيمابين سازندگان و شركت پالايش نفت تهران، يكي از اهداف استراتژيك شركت در حوزه تأمين كالا را حمايت از صنايع داخلي عنوان نمودند.

در ادامه نشست، شركتهاي سازنده با توجه به سوابق و تجربيات ارزشمند خود به تبيين نقطه نظرات و ارائه پيشنهادات پرداختند.

در پايان، مهندس بابايي مديرعامل شركت، ضمن تشكر از حضور كليه شركت‌ها بيان نمودند؛ شركت پالايش نفت تهران در ساليان گذشته توانسته است با كمك سازندگان داخلي بر مشكلات ناشي از تحريم‌ها غلبه نموده و تهديد را به فرصت تبديل نمايد.

همچنين وی اظهار داشت، اعتماد به توليد كنندگان و فراهم نمودن بستر مناسب جهت همكاري هاي بيشتر، موجب اشتغال زايي، كاهش وابستگي و دستيابي به خود كفايي مي گردد.

لازم به ذکر است در راستاي نيل به اهداف استراتژيك شركت و تحقق ارزشهاي سازمان و بهبود فرآيندهاي تامين كالا، شركت پالايش نفت تهران در نظر دارد از اين پس نشست هاي هم انديشي با تامين كنندگان را هر ساله در چندين نوبت برگزار نمايد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.