آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخستین کاروان راهیان نور باقرشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد

به گزارش راگانیوز ، نخستین کاروان راهیان نور باقرشهر متشکل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین خواهران و برادران بسیج شهر، صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شد.

DSC07449

سرهنگ پاسدار سید هاشم حسینی فرمانده حوزه بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج(ع) باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز با اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نفر در قالب ۸ دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‎شوند.

فرمانده بسیج باقرشهر افزود: امروز در قالب ۴ دستگاه اتوبوس، بیش از ۱۵۰ نفر از برادران،خواهران و خانواده شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مراحل بعدی اعزام کاروان های راهیان نور هفته اول و دوم فروردین به ترتیب برای بسیجیان و آحاد مردم باقرشهر انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر وظیفه سنگین همه افراد در راستای آشنا کردن جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب با سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود و یکی از بهترین بسترهای آن راهیان‌نور است.

حسینی راهیان نور را بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانست و افزود: راهیان نور ستون حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی است و با اعزام این سفر می توان به ارزش هایی که شهداء و رزمندگان اسلام خلق کرده اند، بیشتر پی برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی‌مان بر این بود امسال همراه تمام کاروان‌ها راویانی مجرب به همراه روحانیون و راویان جوان دوره دیده حضور داشته باشند و یکی از مهم ترین تفاوت های راهیان نور امسال با سال های گذشته، اعزام به مناطق عملیاتی غرب برای اولین بار است که در سال های گذشته اعزامی به آن مناطق صورت نمی گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.