آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست امور فرهنگی و دینی آبفای منطقه6- شهرری برگزار شد

 

IMG_1044

به گزارش راگانیوز ،  مدیر روابط عمومی آبفای منطقه با اعلام این خبر گفت: این نشست با حضور مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت، رابطان فرهنگی و ائمه جماعات  نواحی زیر پوشش آبفای منطقه برگزار شد.

سید مرتضی میرآبادی با اشاره به سخنان مدیرعامل شرکت دراین نشست افزود: اصغر کرمی مدیرعامل شرکت دراین نشست ضمن سپاس از عملکرد امور فرهنگی و دینی شرکت در برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی به مناسبت‌های مختلف ، از زحمات و تلاش های ائمه جماعات،رابطان امورفرهنگی و دینی و بسیج شرکت تقدیر کرد.

وی با اعلام حمایت و پشتیبانی از تلاش‌های ارزشمند امور فرهنگی و دینی شرکت و لزوم همکاری و همراهی جمعی دراین بخش گفت: گام نهادن در راه تبلیغ دین و تلاش در جهت ترویج امور فرهنگی و مذهبی کاری ارزشمند و معنوی است که نیازمند همراهی و همکاری بخش‌های مختلف به ویژه دفتر روابط عمومی شرکت با امور فرهنگی و دینی است.

مدیرعامل آبفای منطقه در پایان خاطر نشان کرد: امور فرهنگی و دفتر روابط عمومی شرکت تا به امروز همکاری‌های خوبی در برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی در سطح شرکت داشته اند که امیدواریم این همکاری ها در آینده نیز استمرار و ادامه یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.