آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نظارت جدی بر محتکرین و گرانفروشی در ورامین وجود دارد

به گزارش راگانیوز ؛  ابوطالب شیرکوند صح چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی که از جنگ نظامی با ایران مایوس شدند، رو به جنگ اقتصادی و فرهنگی با کشور ما آورده اند که در این راستا هوشیاری همه مردم و صنوف بسیار مهم است.

شیرکوند در ادامه افزود: اتاق جنگ اقتصادی در ورامین تشکیل شده است، ورامینی ها در همه عرصه ها پیشتاز هستند، در عرصه جنگ اقتصادی نیز پیشگام خواهند بود و در این زمینه ما باید نهایت تلاش خود را برای خروج از برهه فعلی به کار بندیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده اصناف ورامین حدود ۶۰ هزار عضو دارد و از تمام جناح ها و سلایق سیاسی در این خانواده عضویت دارند گفت: در خصوص شرایط ویژه اقتصادی کشور همه اعضای این خانواده توجیه هستند و امید خداوند در پی آن هستیم که با ارائه طرح ها و برنامه های مناسب از این بحران به سلامت عبور کنیم.

رییس اتاق اصناف ورامین با بیان اینکه نظارت شدیدی بر احتکار در سطح شهرستان وجود دارد اظهار داشت: با همکاری سپاه و نیروی انتظامی این نظارت ها به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است ور در این راستا اجازه نخواهیم داد محتکرین به مردم فشار وارد کنند و تا حد توان عرصه را بر احتکارکنندگان و گرانقفروشان تنگ خواهیم کرد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.