آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه بهاره قرچک برپا می شود/کنترل و نظارت دقیق بر قیمت ها

به گزارش راگانیوز ؛ مسعود مرسلپور در خصوص تنظیم بازار و نظارتی که بر بازار توسط فرمانداری اعمال خواهد شد گفت: در راستای ایجاد بازاری با ثبات و با نشاط برای پاسخگویی به مایحتاج آخر سال و شب عید مردم عزیز شهرستان قرچک اقداماتی انجام شده است.

مرسلپور افزود: اقدامات اولیه جهت راه اندازی و برگزاری نمایشگاه بهاره صورت گرفته، کارهای ابتدایی آن کلید خورده و در حال انجام می باشد.

وی اظهار کرد: محل برپایی نمایشگاه بهاره جهت تنظیم بازار و ارائه اجناس با کیفیت به مردم ورزشگاه ۷ تیر قرچک می باشد که در این مکان در خدمت شهروندان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: نکته بعدی در این راستا برگزاری جلسات تنظیم بازار می باشد که ۲ جلسه ویژه کنترل شب عید برگزار شد که به توسط آن بازار را از لحاظ کیفی و کمی و نحوه ارائه خدمات به شهروندان کنترل نماییم که انشاالله مصوبات از طریق مطبوعات اطلاع رسانی خواهد شد.

مرسلپور عنوان کرد: در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه مغایرات با ستاد تنظیم بازار مراتب را به اداره تعزیرات و یا اداره صنعت و معدن و یا اتاق اصناف گزارش نمایند و به موقع با انها برخورد خواهد شد و حتی المقدور در مورد میوه و ارزاق این قول را می دهیم اصناف با قیمت مناسب این خدمات را ارائه کنند و کنترل و نظارت ها به طور دقیق اعمال خواهد شد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.