آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پرونده الکترونیک سلامت برای 400 نفر از اصناف قرچک تشکیل شد

 

به گزارش راگانیوز ،  حسین لیاقتدار ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای 400 نفر  از مردان میانسال صنوف شهرستان قرچک پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل‌شده است.

وی وجود آمار دقیق از وضعیت سلامت اصناف شهرستان قرچک را لازمه مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح برای این شهرستان بیان کرد و گفت: از تمام اصناف می‌خواهیم در راستای تشکیل پرونده سلامت اقدام کنند.

لیاقتدار تاکید کرد: این سامانه الکترونیکی برای  اصناف تضمین‌کننده سلامت فرد ارائه‌دهنده خدمت  است و انتظار بر این است بعد از اجرای طرح مورد نظر شاخص دسترسی اصناف به سلامت خود بالا رود.

وی افزود: اندازه‌گیری وزن، قد و فشار خون، بررسی وضعیت تعادل اصناف و پیشگیری از خطر احتمالی سقوط در آن‌ها، بررسی از نظر افسردگی و مشکلات روانی از جمله خدمات ارائه شده به اصناف در پایگاه‌های سلامت است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک تصریح کرد: در کمتر از 3 هفته پذیرش اصناف صورت گرفته است و بسته خدمتی خود را اصناف دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مراقبت های میانسالان به مراجعین کلاسهای اصناف،طب کار،مراکز خدمات جامع سلامت و غرفه سلامت توسط شبکه بهداشت انجام می شود.

لیاقتدار در پایان از مردم خواست خدمات پایگاه های سلامت را جدی گرفته و برای پیشگیری از بیماری های احتمالی و تهدید سلامتی، به مراقبین سلامت اعتماد کنند.

قرچک آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.