آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه تخصصی کتب عاشورا و مقتل در شهرری برپا می شود

 

ˈعلیرضا محمودیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال مفاهیم و تبیین حماسه عاشورای حسینی به جوانان بیان کرد و افزود: یکی از رسالت های کتابخانه ارتقا سطح آگاهی و دانش افراد یک جامعه است.

وی اظهار داشت: جوانان با مطالعه، تعمق و تفکر در این نهضت عظیم بیش از پیش نسبت به آثار و برکات ارزشمند آن آشنا شده و موجب بصیرت افزایی آنان خواهد بود.

وی، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را آشناسازی افراد با کتب و منابع فقهی در زمینه عاشورا و تازه های نشر عنوان کرد.

محمودی تاکید کرد: در این نمایشگاه ده ها جلد کتاب از انتشارات مجتمع فرهنگی عاشورا در زمینه های نهضت عاشورا، نهضت خانوادگی امام حسین(ع) از نظر روانشناسی، مدیریت عاشورایی و کتاب های شعر عربی که به زبان فارسی ترجمه شده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه کتاب همزمان با رونمایی کتاب چهل منزل با امام حسین (ع) نوشته حجت الاسلام ˈعلی اکبر رنجبرانˈ برگزار می شود.

محمودی افزود: در این کتاب گذری اجمالی بر تاریخ مقتل نگاری شیعه (ادبیات عاشورایی) توضیح داده شده است که ˈرسول جعفریانˈ نظارت کننده تالیف این کتاب بوده است.

همچنین کلیه کتب موجود در این نمایشگاه با تخقیف در اختیار علاقمندان به حوزه دین قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه از تاریخ 30 آذر ماه تا 10 دی ماه در محل کتابخانه شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.