آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه شهر بندگی منطقه 20 تا پایان ماه رمضان تمدید شد

نمایشگاه شهر بندگی منطقه 20 که در قالب پردیس‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی از ابتدای ماه رمضان تاکنون پذیرای 190 هزار شهروند بوده است تا پایان این ماه مبارک تمدید شد.

برومند نامداری به استقبال 190 هزار شهروند، از نمایشگاه شهر بندگی این منطقه که از ابتدای ماه مبارک رمضان در بوستان ولی‌عصر (عج) دایر شده است، اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با 150 غرفه، خدمات رایگان قرآنی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی به شهروندان ارائه می‌کند که مدت آن تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه روحانیان و مبلغان مذهبی حاضر در نمایشگاه حضور جوانان و نوجوانان را تحسین برانگیز خواندند، گفت: آشنایی قشر جوان با آموزه های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین اهداف این نمایشگاه است که اذعان مشاوران مذهبی فعال در غرفه‌ها، مبین تحقق این اهداف است.

 

وی کتابت قرآن کریم به دست خوشنویسان، قصه‌گویی قرآنی ویژه کودکان، مشاوره های مذهبی و برپایی جلسه‌های پرسش و پاسخ روحانیون و جوانان به منظور رفع شبهات دینی را از بخش‌های مختلف پردیس قرآنی نمایشگاه شهر بندگی معرفی کرد.

نامداری عرضه محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار کارآفرین را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای مسابقه‌های ورزشی و تفریحات سالم، پایش سلامت شهروندان روزه‌دار، معرفی توانمندی‌های سراهای محله در گذر محلات و اجرای برنامه‌های متنوع هنری از دیگر فعالیت‌های نمایشگاه شهر بندگی است که به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.