آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه فروش بهاره در شهر ری آغاز بکار کرد

راگانیوز- نمایشگاه فروش بهاره در شهر ری طبق سنوات گذشته همه ساله پیش از فرارسیدن ایام عید نوروز، آغاز بکار کرد.

 

به گزارشراگانیوز به نقل از ایرنا ، نمایشگاه بهاره شهرستان ری به دنبال سیاست دولت و در راستای رفع نیازهای عمده همشهریان به اقلام و کالاهای مورد استفاده در ایام سال نو با قیمت های مصوب و کیفت مطلوب برپا شده است.

رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در قالب 210 غرفه، کالاهای اساسی مردم شامل کیف و کفش، پوشاک، آجیل گرم و شیرینی و تنقلات، مواد غذایی شامل برنج، روغن و چای، مواد پروتیینی و لوازم خانگی بطور مستقیم از تولید به مصرف عرضه می شود.

قاسم تختی پور اظهار داشت: قیمت های اجناس در نمایشگاه بهاره شهر ری از 10 تا 20 درصد تخفیف نیز برخوردار بوده و امسال نیز سعی شده قیمت حداقلی با هماهنگی اتاق اصناف تهران و شهرستان ری برای فروش به مردم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در نمایشگاه امسال گوشت گوسفندی تازه با قیمت کیلویی 245 هزار ریال، گوساله 250 هزار ریال، منجمد وارداتی 175 هزار ریال، مرغ تازه 60 هزار ریال، انواع ماهی منجمد و تازه و مواد پروتینی و فرآوردهای گوشتی و تخم مرغ با قیمت های مصوب عرضه می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: به منظور رفاه حال همشهریان برای خرید آسان، دو دستگاه شعبه پرداخت کننده (ای تی ام ) سیار، 60 خط مخابراتی پوز برای غرفه داران و سه خط مستقیم پرداخت وجه از سوی برگزار کنندگان نمایشگاه در این محل دایر است.

تختی پور افزود: نمایشگاه بهاره شهر ری از 15 تا 25 اسفند ماه و از ساعت 10 صبح تا 22 شب دایر بوده و محل فعلی آن بلوار شهدای ایرانیت واقع در کمربندی شهری ری (شهید کریمی) جنب خیابان سلمان فارسی است.

وی همچنین در خصوص تامین میوه شب عید گفت: میوه ایام عید همشهریان از جمله سیب دماوندی و پرتغال شمال درحال تهیه است و به محض تامین از تاریخ 25 اسفند ماه و به مدت یک ماه با برپایی 18 غرفه در شهر ری و مناطق حسن آباد، قیامدشت، باقر شهر، کهریزک و خاوران این محصولات با قیمت مصوب عرضه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.