آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کاشت هر درخت به انسان حیات دوباره می بخشد

راگانیوز- مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کاشت هر درخت به انسان حیات دوباره می بخشد و وجود درخت در محیط زندگی موجب شادابی و نشاط می شود.

 

 به گزارش راگانیوزˈعلی اکبر توکلیˈ روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته درخت کاری در مراسم کاشت درخت به نام هر شهید در بهشت زهرا(س) افزود: امروز حفظ و نگهداری منابع طبیعی وظیفه همه است و باید کوشش کنیم تا این منابع نگهداری شده و از نابودی آن جلوگیری شود.

وی به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص کاشت و نگهداری فضاهای سبز اشاره کرد و گفت: باید درختان و فضای سبزی که در اختیار داریم را مراقبت کینم چرا که نبود آنها می تواند مشکلات زیادی از جمله آلودگی هوا و به دنبال آن بیماری را به همراه داشته باشد.

توکلی ادامه داد: امروز به نام هر شهید در بهشت زهرا (س) درختی را می کاریم تا هم یاد و خاطر آنها زنده نگه داشته شود و هم اینکه در هفته درخت کاری توانسته باشیم کاری را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شهدا چراغهای هدایتی هستند که در گوشه و کنار شهرمان حضور دارند و وجود آنها این مطلب را گوشزد می کند که ما راه را گم نکنیم و در مسیر درست و پشت سر ولایت فقیه خود باشیم؛ آنها با نثار خون پاک خود درخت نوپای این انقلاب را آب یاری کردند و وظیفه ما حفظ و نگهداری از آن است.

لازم به ذکر است این مراسم روز پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.