آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر از نمایشگاه معرفی مشاغل در هنرستان مهدیه بازید کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر صبح امروز ضمن بازدید از این نمایشگاه ، گفت : جای بسی خوشحالی و افتخار است که دانش آموزان باقرشهری توانمندی ها و دستاوردهای خود را اینگونه در معرض دید قرار داده تا به سایر دانش آموزان در خصوص انتخاب رشته یاری رسانند که البته این امر مهم با کمک و همکاری معلمان و مسئولین خوب هنرستان صورت گرفته است .

سعید استاد فرج با بیان اینکه هر فردی باید با توجه به رغبت ها و استعداد های خود و نیاز جامعه شغل مناسبی را برگزیند ، اظهار داشت : از آنجایی که این نمایشگاه در مدارس دخترانه برپا شده است انتظار ما این است در ابتدا معلمان و مسئولین به دانش آموزان درس زندگی داده تا بتوانند همسران و مادران خوبی در آینده شوند و فرزندان خوبی از دامن آنان به جامعه تحویل داده شود و همچنین از وظایف همسرداری خود غاقل نشوند و سپس در مراحل آتی به یاری خداوند بتوانند شغل مناسبی داشته باشند .

میرزایی معاون فنی هنرستان مهدیه در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما  گفت : این نمایشگاه در راستای شناسایی و با هدف نشان دادن توانمندی های دانش آموزان با نیازهای ویژه در رشته های معماری ، حسابداری و کامپیوتر برگزار شده است .

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه معرفی مشاغل در راستای آشنایی دانش‌آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی آینده دایر شده است تصریح کرد : در این نمایشگاه سعی کرده ایم با ارائه دستاوردها و توانمندی دانش آموزان رشته معماری ، حسابداری و کامپیوتر را به سایر دانش آموزان پایه نهم معرفی نماییم تا آنان بتوانند از این طریق انتخاب رشته خوبی در سال آینده داشته باشند .

معاون فنی هنرستان مهدیه در حاشیه برگزاری نمایشگاه مشاغل با اشاره به آغاز هفته مشاغل و آشنایی دانش‌آموزان پایه‌های نهم با رشته‌های فنی اظهار داشت : با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است تمام دانش‌آموزان پایه نهم باقرشهر از این نمایشگاه بازدید کنند و با این رشته ها آشنا شوند .

میرزایی در خصوص دستاوردهای دانش آموزان در این هنرستان افزود : در این نمایشگاه توانمندی های هنرجویان رشته معماری در قالب ماکت ، پلان ، نقشه کشی معماری داخلی و طرح زدن با کاغذهای بازیافتی و در رشته کامپیوتر شامل کار با سخت افزار ، ساخت فیلم و پاورپوینت و همچنین در رشته حسابداری کار با ماشین حساب و چرتکه که با یونولیت ساخته و همچنین کارهای حسابداری خود را صحافی کرده اند و در معرض نمایش بازدید کنندگان گذاشته شده است.

معاون فنی این هنرستان یادآور شد : یکی‌ دیگر از برنامه‌هایی که در کنار برپایی نمایشگاه مشاغل در هنرستان‌ها در نظر گرفته‌ایم ، برنامه یک روز در هنرستان است که دانش‌آموزان پایه نهم وارد هنرستان شده و از کارگاه‌ها ، سایت و کلاس‌های مختلف در این هنرستان بازدید می‌کنند تا با فضای تحصیلی در این مدرسه آشنا شوند و در نهایت بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند .

گفتنی است ؛ نمایشگاه مشاغل از شنبه 4 اردیبهشت ماه لغایت 11 اردیبهشت ماه در هنرستان مهدیه دایر و آماده بازدید از دانش آموزان مدارس دخترانه پایه نهم می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.