آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) از برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در این کتابخانه خبر داد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود

به گزارش راگا نیوز علیرضا محمودی گفت: کتابخانه شیخ صدوق (ره) در نظر دارد نمایشگاه کتاب و دستاوردهای دفاع مقدس را به همراه برنامه ویژه این هفته در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار کند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی متولیان حوزه فرهنگ بوده است.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در ادامه یادآور شد: در این نمایشگاه حدود صدها عنوان کتاب که به حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مربوط می‌شوند در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

محمودی با بیان این‌که پرداختن به موضوع دفاع مقدس یکی از رسالت‌های اصلی کتابخانه شیخ صدوق (ره) محسوب می‌شود، گفت: عموم مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان با حضور در این نمایشگاه با تازه‌های نشر حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف از برگزاری این نمایشگاه تشریح کرد: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و در ایام هفته دفاع مقدس در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود و علاوه بر کتاب، عکس‌هایی از ابتدای جنگ تحمیلی، ادامه و انتهای جنگ در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از یکشنبه 31 شهریور ماه لغایت 7 مهر ماه به کتابخانه شیخ صدوق (ره) واقع در شهر ری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه و یا با شماره تلفن 33754041 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.