آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نیروهای مسلح با وحدت و همدلی آماده فرمان فرمانده کل قوا هستند

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سپاهیان غیور و بسیجیان غیرتمند آماده اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا می باشند.

به گزارش راگانیوز  ، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز پنجشنبه طی سخنانی به مناسبت فرارسیدن 24 مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل در آیین تجدید میثاق مسوولان ، روحانیون ، فرماندهان و پرسنل این نیرو با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب در مرقد مطهر، اظهارداشت: مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و زیاده خواهان آرمان امام راحل است و ما نیز بر سر آن ایستاده ایم .

نماینده ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تاسیس این نهاد فرهنگی از برکات نظام جمهوری اسلامی و یادگاران امام راحل می باشد و از طرفی نمایانگر اندیشه و افق نگاه امام به نیروهای مسلح برای صیانت و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: 35 سال از تشکیل ارتش جمهوری اسلامی می گذرد و این نیرو به سان دژی مستحکم برای حراست از نظام اسلامی با اقتدار ایستاده است.

آل هاشمی اظهارداشت: بی تردید ثمره تلاش خالاصانه سربازان فرهنگی ولایت موجب اعتلا و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ارتش شده است.

وی گفت: امام راحل نیروهای مسلح را به سلاح ایمان راسخ مسلح کرد تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران توان ایستادگی و حتی جرات تعدی و تعرض به میهن اسلامی را ندارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: امروز شاهدیم که در سراسر جهان اسلام ، ندای حق طلبی امام راحل طنین انداز شده و ملت های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه دشمنان به پاخواسته و عزم خود را برای استقرار نظام اسلامی در منطقه جزم کرده اند.

وی با بیان اینکه این فراگیری عدالت خواهی در جهان اسلام ، آرمانهای بلند و اندیشه های مقام امام راحل را به خوبی نشان می دهد ، گفت: با آرمانهای امام راحل عهد می بندییم تا آخرین قطره خون از میراث گرانبهای رهبر کبیر انقلاب پاسداری و حراست کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با وحدت و صمیمیت و همدلی سپاهیان غیور و بسیجیان غیرتمند با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا آماه جانفشانی در راه امام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.