آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هدف جنگ نرم ترور هویت ایران اسلامی جوانان است

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: هدف دشمنان از جنگ نرم ترور هویت ایران اسلامی جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈذاکر صادقی کیاˈ روز دوشنبه در حاشیه همایش ˈتوانمند سازی دختران جوان در آستانه ازدواجˈ اظهار داشت: جوانان کشور در دیدگاه نظام اسلامی چشم امید و سرمایه ارزشمند توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی می دانستند.

وی افزود: دشمنان با صرف هزینه های کلان به دنبال ایجاد خلل هویت در جوانان و تشویق به تنبلی و پرهیز از حضور با نشاط در جامعه است.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام با هزاران شبکه های ماهواره ای جوانان را تشویق به بدحجابی و روی آوردن به فرهنگ مبتذل غربی، اشاعه مصرف قرص های روانگرد و انحراف از مبانی احکام نورانی اسلامی است.

صادقی کیا، تصریح کرد: جوانان اعم از دختر یا پسر با تکیه بر توان و اراده می توانند بر قله های معرفت و سعادت دنیا و آخرت دست یافته و سربلندی برای کشور به ارمغان آورند.

وی گفت: مسوولان نظام نیز با آماده کردن بسترهای لازم و ارایه برنامه های مطلوب و مفید برای این قشر که از لحاظ جمعیتی از موقعیت خوبی برخوردار است، می توانند زمینه های رشد بلوغ فکری و جسمی جوانان را برای آینده روشن کشور رقم بزنند.

همایش توانمند سازی دختران جوان در آستانه ازدواج با حضور بیش از یکصد دختر جوان در محل سالن اجتماعات اداره تبلغیات اسلامی شهرری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.