آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش استقبال از بهار با حضور 1400 دانش آموز در باقر شهر برگزارشد

به گزارش راگانیوز، مشاورمدیرعامل و مدیر روابط عمومی آبفای منطقه شش تهران – شهرری هدف از برپایی این برنامه را آشنایی کودکان و نوجوانان با راهکارهای مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آن در آستانه سال نو ذکرکرد و اظهار داشت: در این مراسم مروجین و کارشناسان فرهنگی شرکت آبفا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی راهکارهای صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب را به دانش آموزان آموزش دادند.

سید مرتضی میرآبادی افزود: در برگزاری این برنامه آموزش وپرورش شهرستان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه بیست و شورای شهرباقرشهرهمکاری و مشارکت داشتند.

وی اجرای نمایش عروسکی با موضوع صرفه جویی، گریم صورت کودکان، برگزاری مسابقه و توزیع بیش از 500 بسته هدایای مختلف تبلیغی و آموزشی شامل کتاب و لوازم التحریر به کودکان و دانش آموزان را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.

میرآبادی اظهارداشت: مروجین فرهنگی همچنین دراین مراسم ضمن اطلاع رسانی در مورد کم آبی و لزوم مشارکت همگانی در امرصرفه جویی را با توجه به ایام پایانی سال همگان را به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی دعوت کردند تا شاهد افت فشار آب در منطقه نباشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.