آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش باغبان الفبا در شهرری برگزار شد

به گزارشراگانیوز  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ولاء، مراسم تقدیر از معلمان و مربیان آموزش‌ و پرورش منطقه 20 همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و بزرگداشت روز معلم در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) برگزار شد.pos-011

سید علیرضا فاطمیان‌پور مدیر فرهنگی ـ هنری منطقه 20، نصیری ریاست آموزش‌ و پرورش ناحیه یک شهرری، ابوالحسنی رئیس اداره ارشاد شهرری، سعید وزیری نویسنده و معلم پیشکسوت و مدیران کتابخانه‌ها و خانه‌های فرهنگ شهرری از جمله حاضران در این جلسه بودند.

فاطمیان‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 در تبیین مقام والای معلمی گفت: بنده 11 سال افتخار معلمی در نقاط مختلف تهران را داشته‌ام و نکته‌ای که به نظر می‌رسد عرض کنم این است که اسما و عنوان معلمی، دبیری، کارگری، دکتری و … هیچ تفاوتی باهم ندارند و همه عنوان هستند، کسی مدیر و کسی کارگر و دیگری معلم در شهر دورافتاده‌ای می‌شود و تنها چیزی که از این عناوین باقی می‌ماند این است که «من جاء بالحسنه» چه چیز در قیامت باقی خواهد ماند؟ واقعیت مطلب آن است که کاری را می‌خواهیم انجام دهیم برای خدا باشد که اگر این فعل یا صفت در افعال ما باشد قطعاً معلمی شغل انبیاء خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای ولا در ادامه به نقل از استاد خود حضرت آیت‌الله مجتهدی‌تهرانی افزود: روحانیت هیچ فرقی با سایر مشاغل ندارد و همه برای معیشت کار انجام می‌دهیم و زمانی که هدف تغییر کند نگاه تغییر کند در آن زمان است یک تأثیر شگرف در انسان سال‌ها باقی می‌ماند. وقتی یک معلم به یک شاگرد به‌عنوان سرمایه ملی نگاه کند آن فعل ارزشمند می‌شود و هر عقل سلیمی این کار را تأیید می‌کند که این انسان می‌تواند تاریخ را عوض کند و خود تاریخ‌ساز شود و اگر کسی قدر این سرمایه را بداند پرورش و رشد دهد به نعمت خداوند ارزش نهاده و خداوند هم زندگی‌اش را مملو از برکت خواهد کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر مجدد از همه معلمان زحمت‌کش گفت: امسال هم مثل سال‌های گذشته اولویت ما در جهات مختلف آموزش بوده و هر جا که توانسته‌ایم از عزیزان آموزگار استفاده کنیم شاهد رشد و پیشرفت بوده‌ایم و امیدوارم امسال هم شاهد همین رشد ترقی در همه عرصه‌ها باشیم.

در پایان برنامه نیز از معلمان و دبیران شهرری تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.