آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش بزرگداشت معلولین ذهنی در شهرری برگزار می شود

راگا نیوز- به مناسبت روز جهانی معلولین (سوم دسامبر) همایشی با حضور 350 نفر از معلولین ذهنی شهرستان ری برگزار می شود.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از معلولین ذهنی شهرستان ریدر گفتگو با ایرنا: این همایش روز یکشنبه دهم آذرماه با حضور 350 نفر از معلولین ذهنی شهرستان ری در فرهنگسرای ولا سالن ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

منیره السادات سیدی اظهار داشت: این مراسم با هدف نمایش توانمندیهای معلولین تدارک داده شده و بیشتر بخش های برنامه را معلولین اجرا خواهند کرد.

وی ، اجرای سرود ،تئاتر، برگزاری مسابقه، آواز خوانی بصورت تک خوانی و نواختن سنتور را از جمله برنامه های هنری این همایش ذکر کرد .

سیدی ادامه داد: تجلیل و تقدیر از مادر خوانده و خانواده های توانخواهان در راستای تشویق بیشتر این افراد به مشارکت در امر توانبخشی از دیگر برنامه های این همایش است.

انجمن حمایت از معلولین ذهنی شهرستان ری به عنوان یکی از موسسات فعال در زمینه خدمت رسانی به کودکان و بزرگسالان دارای معلولیت ذهنی، از سال 82 با هدف توجه به مسائل و مشکلات افراد کم توان ذهنی در سطح جامعه و حمایت از حقوق فردی و اجتماعی آنان و خدمت رسانی در زمینه های توانبخشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی در این شهرستان تاسیس و در حال حاضر بیش از 500 نفر از افراد دارای معلولیت ذهنی تحت پوشش این موسسه قرار دارند.

1 نظر
  1. علی رضافیضی می گوید

    باعرض سلام من يک معلول جوان هستم وخيلي جاهادنبال کاررفتم ولي براي من کارپيدانميشوددراين تهران که من ازشماخواهش مي کنم ازمامعلولان حمايت کنيد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.