آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش بزرگ «بسیج امتداد عاشورا» در کهریزک برگزار شد/بسیجیان نمونه کهریزک معرفی شدند

به گزارش راگانیوز ، همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، همایش بزرگ «بسیج امتداد عاشورا» به همت حوزه بسیج خواهران ۴۵۶ حضرت زینب(س) کهریزک و با حضور مدیران و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری کهریزک برگزار شد.

img_2076

در این همایش با شکوه که روز گذشته با حضور جمع کثیری از بسیجیان و فرمانده پایگاه های بسیج خواهران کهریزک برگزار می شد، سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله(ره)، رحمن آذرخرداد و حسن محمدی فرد اعضای شورای اسلامی کهریزک، حجت الاسلام محمدباقر بهرامی مدیرکل بنیاد محسنین استان تهران و هدی جهان تیغ فرمانده حوزه بسیج خواهران کهریزک نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ آرزومندی در سخنانی کوتاه خطاب به بسیجیان حاضر در مراسم گفت: فرهنگ بسیج از همان بدو تاسیس با فرهنگ عاشورا گره خورده است؛ پیام قیام عاشورا هم به مردم آموخت که مسلمانان هیچگاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

وی افزود: بسیج این یادگار ارزشمند بنیانگزار انقلاب اسلامی که برای حفظ انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمن پایه گزاری شد، بیشترین نقش در پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس را داشته است و فرهنگ عاشورایی هم عامل این پیروزی رزمندگان اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همواره ماندگار می ماند و تا ابد چراغ راه نسل آینده این نظام و انقلاب خواهد بود؛ ملت بزرگ ایران هم تازمانی که پیرو ولایت فقیه باشند، هیچ قدرتی توان مقابله و عرض اندام مقابل آن ها را ندارد.

فرمانده سپاه حضرت روح اله(ره) در پایان گفت: خوشبختانه امروز در تمام دنیا نام ایران و متقابلا نام بسیج نقش آفرینی می کند و امسال هم به مانند سالیان گذشته توفیق این را داشتیم که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین، بیش از ۵۰ برنامه مختلف را در سطح شهرستان ری برگزار نمائیم.

روایت گری و اجرای تئاتر بیت الشهداء، اجرای قطعات انقلابی به مناسبت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه و فرماندهان برتر پایگاه های بسیج از جمله مهم ترین برنامه های این همایش بود.

گزارش تصویری:

img_2050

img_2031

img_2035

img_2046

img_2082

img_2086

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.