آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش بزرگ نیکوکاران در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ یکسال دیگر از همراهی ها و همدلی های نیکوکاران و نیک اندیشان در زندگی بخشی به خانواده بزرگ کهریزک گذشت تا همانند 43 سال گذشته ، اهداف عالی ومتعالی این بنیاد انسانی ، محقق گردد.

سر منزل مقصود در کهریزک  تأمین معاش ، درمان و رفاه نسبی سالمندان و معلولینی است که به جزء خدای دوستدار خوبیها ، پناه و امیدی ندارند ، اما همان خدای متعال چراغ راه را بدستان توانمندانی سپرده است که می دانند و باید از جان و مال خود هزینه کنند تا چراغ این خانه همچنان روشن بماند ، ساکنان آن زنده باشند و در کمال آسایش و آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

حال که یکسال دیگر از تمامی این مهرورزی ها گذشت و به جهت ارج نهادن به مقام رفیع این بلند نظران بی ادعا ، همایش بزرگ نیکوکاران با حضور جمع کثیری از خیرین و یاران با وفای مجموعه ، در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

گروه های مختلف بانوان و آقایان نیکوکار که وظیفه بهداشت فردی و حمایتهای بی دریغ اهالی این خانه بزرگ را برعهده دارند، پزشکان افتخاری که در بخش درمان جان تازه ای به دریافت کنندگان خدمات پزشکی می بخشند ، همیاران فرهنگی که نور و شوق امید به زندگی را به کالبد سالمندان و معلولین می دهند و بالاخره هنرمندان افتخاری که سهم بسزایی در طراوت و نشاط این سازمان دارند ، روشنی بخش این محفل انس بودند.

یکایک سر گروه های مختلف نیکوکاری با حضور در جایگاه به ارائه رهنمود های لازم جهت پیشبرد اهداف عالی کهریزک پرداختند و از خداوند متعال خواستند تا یاریشان نماید همانند همه این سالها ، پر انرژی و مصمم  خادم باشند و خدمت به خلق نیازمند خداکنند.

دکتر منوچهر قارونی متخصص قلب و عروق که سابقه 30 سال خدمت افتخاری را در کارنامه درخشان خود در همراهی با آسایشگاه دارد به نمایندگی از سوی پزشکان داوطلب آسایشگاه  کهریزک ، رادانشگاه انسانیت و انسان سازی دانست که در آن می شود از منیت ها گذشت ، از توان و دانش خود بهره برد تا با ارائه خدمات انساندوستانه و بی منت به خدا رسید.

 همیاران فرهنگی از حقوق فردی معلولین و سالمندان گفتند که باید در تحقق آن ، یارو یاورشان باشند و هنرمندان افتخاری با زمزمه قطعاتی چند ، عطر دل انگیز نوعدوستی را در فضای حاضر پراکنده کردند.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خطاب به همه نیکوکاران حاضر گفت که خوشابه حالتان که به این جایگاه رفیع انسانی رسیده اید تا از محل مهرورزی های شما ، جماعتی بزرگ در پناه خدا باوری و دین باوری شما بدون داشتن کوچکترین دغدغه ای به حیات خود ادامه دهند و از محل همین نگاههای خداباورانه است که کهریزک به قداست و شهرت اجتماعی رسیده است تا مردم نوعدوست ، نذر و نذورات خود را برای تأمین معاش خانواده بزرگ کهریزک تقدیم نمایند . و باز از محل همین نگاههای خالصانه است که امروز کهریزک عزت کشور و نظام شده است تا هر جا سخن از اقدامات انساندوستانه و مهرورزی به میان می آید . یاد و خاطری خوش از نام و آوازه کهریزک به گوش می رسد.

یکسال دیگر از بلند نظری های مردان و زنان نیکوکار و حمایت های همه جانبه آنان از خانواده بزرگ کهریزک گذشت و این عزیزان میروند تا در سال پیش و قطعاً در سال های آینده نیز حامی و پشتیبان این خانه و خانواده بزرگ باشند و براستی کهریزک و اهالی آن اطمینان خاطر دارند که در پناه خداوند و همین حمایتها ، زندگی همچنان روی خوش خود را به همگان نشان خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.