آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش دوومیدانی در شهرری برگزار شد

همزمان با هفته تربیت‌بدنی همایش دوومیدانی با حضور دریادلان بسیجی حوزه 359 شهرری برگزار شد.

خبرگزاری فارس: همایش دوومیدانی در شهرری برگزار شد

به گزارش راگا نیوز، همزمان با هفته تربیت‌بدنی همایش دوومیدانی به همت تربیت‌بدنی حوزه 359 و در رده سنی جوانان با شرکت حدود 130 دونده در میسر میدان معلم تا شیخ صدوق (ره) برگزار شد.

دریادلان بسیج جوانان حوزه 359 در طول مسیر در یک فضایی صمیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقه با حضور حسن نصیری، فرمانده حوزه 359 شهرری و جمعی از اعضای شورای حوزه به قید قرعه به 35 نفر از شرکت‌کنندگان اعطا شد.

برگزاری یادواره شهدا در شهرری

مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج الغدیر از پایگاه‌های تابعه حوزه 359 حسین‌بن‌علی (ع) سپاه ناحیه ری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان «یادواره ایثار و شهادت و تجلیل از یادگاران جنگ» همزمان با نماز مغرب و عشاء امشب در مسجد رضوی شهرری برگزار شد.

شعرخوانی ولی‌اله کلامی زنجانی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) به‌ویژه حیدر خمسه از دیگر برنامه‌های یادواره شهدا بود که  به‌منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سپاه ناحیه ری

مسابقات فوتسال قهرمانی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (علیه‌السلام) بین حوزه‌های تابعه ناحیه امشب از خط پایان گذشت.

مسئول هیئت فوتسال سپاه ناحیه ری در حاشیه این دیدارها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات قهرمانی فوتسال ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) بین حوزه‌های تابعه و در رده سنی نوجوانان و به همت معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه ری در سالن ورزشی طالقانی شهرری برگزار شد.

علی منوچهریان ابراز کرد: در فینال این مسابقات تیم فوتسال حوزه 359 حسین‌بن‌علی (ع) با نتیجه سه بر یک تیم فوتسال حوزه 363 را شکست داد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌ دست آورد.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه و اهدای جوائز با حضور علی ابوالحسنی، فرمانده سپاه ناحیه ری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد و به تیم‌های برتر مسابقات و همچنین برگزارکنندگان مسابقات هدایایی به‌همراه لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.