آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی برگزار می‌شود

همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوزمحمد دولتی از برگزاری همایش نکوداشت استاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه 26 آذر ماه جاری و همزمان با هفته پژوهش در تالار شیخ طوسی (ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خدمات ارزشمند این پژوهشگر برجسته حوزه علوم قرآن و حدیث عنوان کرد.

معاون پژوهشی پردیس تهران هدف دیگر از برگزاری این همایش را آشنایی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حوزه علوم و معارف قرآن و حدیث با پژوهشگران برجسته این حوزه و همچنین تقویت جایگاه پژوهش در میان دانشجویان بیان کرد.

دولتی در ادامه افزود: در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد از استادان دانشگاه قرآن و حدیث سخنرانی می‌کند.

وی سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی و تجلیل از وی را که از چهره‌های ماندگار حوزه علوم قرآن و حدیث است را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار و تالیفات این استاد برپا می‌شود.

بر پایه این گزارش، همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی ساعت 10:45 تا 12 صبح روز چهارشنبه 26 آذر ماه در تالار شیخ طوسی (ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث واقع در شهرری، جنب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.f

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.