آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یک نوزاد پنج کیلوگرمی در شبکه بهداشت حسن آباد بطور طبیعی بدنیا آمد

کارشناس مامایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری  اظهارداشت: این نوزاد دومین فرزند خانواده می باشد و حال مادر و نوزاد کاملا خوب و رضایت بخش بوده و پس از انجام مراقبت های لازم ترخیص شدند.

‘سعیده شریفی’ گفت: دکتر ناهید یزدی پزشک و مریم گودرزی مامای مسوول این زایمان بودند وهمکاری همه کارکنان مرکز و آموزش هایی که به مادر داده شده بود باعث شد تا او آمادگی لازم را برای زایمان طبیعی داشته باشد.

کارشناس شبکه بهداشت شهرستان ری افزود: در پی تولد این نوزاد پنج کیلوگرمی در مرکز تسهیلات زایمانی حسن آباد، مدیر شبکه بهداشت شهرری با ارسال تقدیرنامه ای از مامای مسوول این زایمان در اجرای برنامه ها و ترویج زایمان طبیعی قدردانی کرد.

شریفی با بیان اینکه مرکز تسهیلات زایمانی شبکه بهداشت حسن آباد تا نزدیک ترین بیمارستان بیش از 30 کیلومتر فاصله دارد، اظهار داشت: در این مرکز فقط زایمان بطور طبیعی انجام می شود.

شهر حسن آباد در 35 کیلومتری جاده قم واقع شده است و براساس آمار نفوس و مسکن، 35هزار نفر جمعیت ساکن دارد و با وجود 3 هزار مسکن مهر در این شهر و افتتاح آن قطعا جمعیت آن افزایش پیدا خواهد داد.

همچنین شهرک صنعتی شمس آباد در این منطقه بیش از 2 هزار واحد صنفی و حدود 50 هزار شاغل دارد.

مرکز بهداشتی درمانی تخصصی حسن آباد فشافویه دارای اتاق عمل، اتاق رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، شکسته بندی، اتاق زایمان و بستری زایمان، داروخانه، طب کار، رختشویخانه، تنظیم خانواده، واکسیناسیون و اورژانس است که با فضاهای جانبی در حدود 1800 متر مربع وسعت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.