آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همدلی دولت و ملت یک سیاست کلی برای ناامیدی دشمن است/ مر قانون در انتخابات ملاک عمل خواهد بود

به گزارش راگانیوز  ، جمالی پور در نشست شورای اداری شهرستان ری با بیان اینکه توسعه بیمارستان فیروزآبادی در حال تکمیل است، گفت: مشکل درمان شهرری بزودی به طور کامل ساماندهی می شود.

وی افزود: در سه سال گذشته قدم های بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان، راه، آب و … در شهرستان ری برداشته شده و بسیاری از معضلاتی که مردم با آن مواجه بودند، برطرف شده است.

زز با اشاره به ظرفیت بزرگ اقتصادی که در این منطقه ایجاد شده است، گفت: در گذشته هرجا که آب و زمین کشاورزی بود اجتماع شکل می گرفت و جامعه گسترش می یافت و در عصر جدید فرودگاه به عنوان یک شریان مهم این نقش را اجرا می کند.

جمالی پور با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) ظرفیتی بزرگ برای کل استان تهران است، تاکید کرد: همه ما باید کمک بکنیم و برای توسعه این پتانسیل همکاری بیشتری شکل بگیرد و قدم های جدی برداشته شود.

وی تصریح کرد: ۳۰نماینده تهران در مجلس و همچنین شورای برنامه ریزی توسعه استان برای بررسی و حل مسائل فرودگاه جلسه ای در این مکان تشکیل خواهند داد تا همه نهادها برای پیشرفت و گسترش مناطق اقتصادی مکمل هم باشند و سرعت بیشتری به کار بدهند.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری حرکت کشور را بررسی و ریل اقتصاد را برای توسعه یافتگی کشور مطرح کردند که مسیر مناسب و مهمی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

جمالی پور اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب شعار سال ۹۴ را که دولت، ملت و همدلی نامگذاری کردند، تنها یک شعار نیست بلکه یک پیام و سیاست کلی است که کشور در مسیر همدلی حرکت کند و دشمن را ناامید کند.

وی اختلافات و تنازعات را موجب ناامیدی مردم از نظام دانست و تصریح کرد: دشمن با هزاران میلیارد نمی تواند در انقلاب رخنه ای ایجاد کند ولی اینگونه منازعات داخلی راه را برای ورود دشمن هموار می کند.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: چرا ما داریم کاری می کنیم که دشمن دوباره اجماع بین المللی علیه کشور ما درست کند مگر ما پیرو ولایت فقیه نیستیم این چه رفتاری است؟، کسی که دلسوز رهبر، نظام و شهدا است باید به فکر مصالح عمومی کشور باشد.

جمالی پور با بیان اینکه قبل از دولت یازدهم تحریم ها ناجوانمردانه در حال افزایش بود، اظهار داشت: مسائل دشمن با ما حل نمی شود چون شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر داده ایم و مبتنی بر استقلال حرکت می کنیم.

وی اذعان داشت: امروز روابط بین الملل ما بسیار بهبود یافته است؛ رفتاری که کشورهای دیگر از جمله آذربایجان، عربستان، امارات، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، و ترکیه با ما داشتند اکنون تفاوت کرده است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه انتقاد منصفانه سازنده است، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به انسجام ملی تاکید دارند و می فرمایند هم محاسن را بگویید و هم معایب را، لذا نباید از هم ایراد بگیرید و موجب فروپاشی داخلی شوید. چرا مثبت ها گفته نمی شود؟

جمالی پور اضافه کرد: دولت یازدهم با اینکه در شرایط سخت اقتصادی کشور را به دست گرفت ولی اقدامات مهم و موثری در سه سال انجام داده است که بصورت کامل منعکس نمی شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت قانون در انتخابات پیش رو، خاطر نشان کرد: اطمینان دارم مردم با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق های رای این انتخابات را به جشن ملی تبدیل خواهند کرد و شرایط خوبی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.