آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) روحانیون در محکومیت فیلم موهن در حرم سیدالکریم(ع) تجمع می‌کنند

راگا نیوز: تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون شهرری در محکومیت تولید و انتشار فیلم موهن به پیامبر اعظم(ص)، فردا در صحن اصلی آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 91- 92 حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) فردا روز دوشنبه با حضور طلاب شهرری به همراه علما و روحانیون برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مراسم افتتاحیه حوزه علمیه شهرری سخنرانی خواهند کرد.

پس از این مراسم، طلاب حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث و روحانیون و علمای شهرری تجمع اعتراض‌آمیزی در محکومیت اقدام فیلم موهن درباره پیامبر اعظم(ص) در صحن اصلی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) در ساعت 11:30 صبح برگزار می‌کنند.

 

به گزارش فارس، فیلم موهن «برائت از مسلمانان» علیه پیامبر اعظم(ص) در آمریکا ساخته شده است.

«تری جونز» کشیش دیوانه آمریکایی در ادامه اقدامات ضداسلامی‌ خود برای نخستین بار این فیلم موهن را در کلیسای خویش به نمایش گذاشت.

این فیلم توسط فردی آمریکایی-اسرائیلی ساکن کالیفرنیا کارگردانی شده است. وی به کینه‌ورزی علیه دین مبین اسلام شهرت دارد. او هم‌اکنون در بازداشت پلیس آمریکاست.

پخش فیلم موهن علیه اسلام و پیامبر رحمت(ص) در آمریکا با واکنش‌های مختلف جهانی روبه‌رو شد.

پخش این فیلم به اندازه‌ای خشم مسلمانان را برانگیخت که کنسلوگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی هدف حمله خمپاره‌ای افراد مسلح قرار گرفت و به کشته شدن 4 آمریکایی از جمله سفیر آمریکا در لیبی منجر شد.

مسلمانان سایر کشورها از جمله لیبی، تونس، مصر، مراکش و غزه نیز از پخش فیلم موهن به پیامبر اعظم(ص) ابراز انزجار کردند. دامنه اعتراضات همچنان ادامه دارد و در حال گسترش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.