آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هویت شورای همکاری خلج فارس اسرائیلی است/حزب‌الله لبنان ‌استخوان لای گلوی تروریست‌هاست

خبرگزاری فارس: هویت شورای همکاری خلج فارس اسرائیلی است/حزب‌الله لبنان ‌استخوان لای گلوی تروریست‌هاست

به گزارش راگانیوز ،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور پرشور مردم خداجو در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی اظهار داشت: آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی یک فرد انقلابی و مبارز بود.

وی گفت: در دوران مبارزات انقلاب اسلامی مسئولیت پیگیری اهداف و اقدامات نهضت اسلامی در خراسان با درایت و مدیریت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همکاری آیت‌الله واعظ طبسی و آیت‌الله هاشمی نژاد پیش می‌رفت.

امام جمعه شهرری با بیان این‌که چشم جهانیان به آستان قدس رضوی است، افزود: آیت‌الله واعظ طبسی خدمات ارزشمندی در آستان قدس رضوی داشته است، وی انصافاً معتمد امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

وی عنوان کرد: آیت‌الله واعظ طبسی علی‌رغم این‌که هم‌رزم رهبر معظم انقلاب بود، سرباز ولایت فقیه بود.

محرومیت‌زدایی و مبارزه با استکبار دو شاخصه مهم در سیاست امام خمینی (ره) است

شاهچراغی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: اگر بخواهیم سیاست امام خمینی (ره) را در دو مجله خلاصه کنیم نخست محرومیت‌زدایی است که امام خمینی (ره) مدام بر این مهم تاکید داشتند و دوم مبارزه با استکبار به‌ویژه آمریکای جنایتکار است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول این سالیان در راستای محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی انجام داده که از این میان می‌توان به ایجاد اشتغال و … اشاره کرد.

امام جمعه شهرری با بیان این‌که یکی از باب‌های هشت‌گانه بهشت باب معروف است، یادآور شد: یکی از باب‌های بهشت برای کسانی است که می‌خواهند نسبت به دیگران احسان کنند و شادی خودشان را با فقرا و نیازمندان تقسیم کنند.

هیچ نانی حلال‌تر از کشاورزی نیست/تهران نیازمند کاشت درخت است

‌شاهچراغی با اشاره به فرارسیدن هفته درختکاری عنوان کرد: امام صادق علیه‌السلام تاکید فرمودند «کشاورزی کنید و درخت بکارید». به خدا قسم هیچ نانی حلال‌تر از کشاورزی و درختکاری نیست. مخصوصاً در تهران باید به کاشت درخت و کمک به رشد درخت توجه ویژه شود.

قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه/آمریکا و استکبار شکست خورد

امام جمعه شهرری ضمن قدردانی از حضور حماسی ملت غیور ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار داشت: باید به درگاه خداوند متعال شکر گذار باشیم. ملت غیور ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به سرنوشت خود مسلط شده‌اند. در دوران گذشته دولت‌ها بودند که وکیل مردم را انتخاب می‌کردند.

وی با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران پیروز انتخابات هفتم اسفند ماه هستند، عنوان کرد: پیروزی انتخابات هفتم اسفند ماه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران اسلامی است.

‌شاهچراغی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه مشروعیت نظام را بالا برد و بیگانگان مشاهده کردند که ملت ایران علی‌رغم مشکلات و .. به‌طور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و پایداری و ایستادگی خودشان پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی آمریکا، رژیم صهیونیستی و مستکبران جهان را شکست‌خوردگان انتخابات هفتم اسفند ماه دانست و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هم اعتبار نظام را بالا برد و دشمنان اسلام و انقلاب را رسوا کرد. پیروزی این انتخابات نیز از آن ملت غیور ایران اسلامی است.

پس لرزه‌های انتخابات پایان یابد/امروز نوبت مسئولان است/مسئولان به شایستگی رسالت خودشان را انجام دهند

امام جمعه شهرری با تاکید بر پایان یافتن پس لرزه‌های بعد از انتخابات گفت: متاسفانه در برخی از مناطق شاهد پس لرزه‌های انتخابات هستیم که باید هرچه سریع‌تر این موضوعات پایان یابد. رهبر معظم انقلاب فرمودند، رقابت تا روز انتخابات است و پس از آن رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود.

وی ادامه داد: مردم غیور، بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی همچون گذشته وظیفه و رسالت خودشان را به‌خوبی انجام دادند و امروز نوبت مسئولان است و آن‌ها باید با تمام توان وظیفه و رسالت خودشان را جامه عمل بپوشانند و در راستای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم به کار بگیرند.

اساساً هویت شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیلی است

‌شاهچراغی با اشاره به تروریست خواندن حزب‌الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس بیان داشت: اساساً هویت شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیلی است.

وی ادامه داد: شورای همکاری خلیج فارس در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف ماهیت آمریکایی و اسرائیلی خود را نمایان کرده است.

وی گفت: شورای همکاری خلیج فارس در جریان جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در کنار صدام بود و کل تجهیزات و سلاح‌های رژیم بعث با همکاری آمریکا و مستکبران جهان توسط این شورا تامین می‌شد.

امام جمعه شهرری افزود: این شورا در جریان جنگ 33 روزه لبنان در کنار رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی بود و ویرانگری‌هایی که در کشور لبنان صورت گرفته است به‌واسطه دلارهای نفتی عربستان سعودی است.

وی عنوان کرد: شورای همکاری خلیج فارس در جریان جنگ‌های 8، 22 و 55 روزه غزه و … نیز با پول عربستان سعودی به کمک رژیم صهیونیستی آمده بود و در سال‌ها و ماه‌های اخیر نیز پشتیبان و حامی گروه تروریستی داعش است.

‌شاهچراغی تاکید کرد: حزب‌الله لبنان خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامی مظلومان و محرومان است. حزب‌الله لبنان امروز استخوان لای گلوی تروریست‌هاست.

امام جمعه شهرری در پایان با اشاره به سخنان سید حسن نصراله تصریح کرد: عربستان سعودی یک ظالم و جنایتکار است و حزب‌الله لبنان طرفدار مظلومان و آزادگان جهان است و هرجا لازم باشد با قدرت وارد می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.