آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتخابات هفتم اسفند بار دیگر مردم سالاری دینی درکشورمان را به رخ جهانیان کشید

به گزارش راگانیوز ، آیت الله سید احمد موسوی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات هفتم اسفند بار دیگر عظمت مردم سالاری دینی درکشورمان را به رخ جهانیان کشید.

DSC_0855

آیت الله سید احمد موسوی خطیب جمعه بخش کهریزک در بخش اول سخنان خود در خطبه اول به مصادیق تقوا در روزهای باقی مانده سال اشاره و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز، یکی از مصادیق تقوا همان رعایت انصاف در خرید و فروش است و همه مردم و اهل معامله باید از کم فروشی و گران فروشی پرهیز کنند.

وی در ادامه سلسله مباحث شرح دعای امام زمان(عج)، به وعده حق خداوند در کتاب قرآن درمورد انتقام از ظالمان و حمایت از مظلومان اشاره داشت و افزود: خداوند در قرآن کریم و امامان معصوم نیز در احادیث و روایات زیادی از حقوق مظلومین سخن گفته اند.

خطیب جمعه بخش کهریزک در ابتدای خطبه دوم به بیان سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند پرداخت و اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آزمون بزرگ دیگری ملت ایران را به پیروزی رساند و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه کشورمان با انتخاب نمایندگان خود در دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بار دیگر مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیدند.

موسوی خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب ملت باید ساده زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت ، ترجیح منافع ملی بر خواست و اراده شخصی وجناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانگان و به طور کلی «کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا» را برنامه دائمی خود در دوران مسئولیت خود بدانند.

وی افزود: هدف اصلی پیشرفت کشور می باشد و این پیشرفت هم به معنی حل شدن در هاضمه استکبار جهانی نیست و حفظ عزت و هویت ملی جز با پیشرفت همه جانبه و درون زا دست یافتنی نیست.

امام جمعه باقرشهر در ادامه از تمامی دستگاه ها و برگزارکنندگان انتخابات هفتم اسفند در بخش کهریزک از جمله مسئولان اجرایی، نظارت، تامین کنندگان امنیت، خبرنگاران و اهالی رسانه منطقه تشکر و قدردانی نمود.

نماینده ولی فقیه در بخش کهریزک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهارده اسفند ماه، سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری گفت: از تمام مردم انسان دوست بخش کهریزک و باقرشهر خواستارم تا در روزهای پایانی سال، با کمک به فقرا و نیازمندان سهمی در شادی آن ها در این ایام داشته باشند.

آیت الله موسوی در پایان به پانزده اسفند و روز درختکاری نیز اشاره و اظهار داشت: فرهنگ درخت‌کاری باید بین مردم رواج پیدا کند و باید از زحمات کشاورزان و باغداران به عنوان حافظان این گنجینه‌های تمان نشدنی طبیعت قدردانی کرد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته بخش کهریزک با حضور پرشور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه باقرشهر، کهریزک و روستاهای اطراف و همچنین دکتر محمدی فر رئیس شورای اسلامی کهریزک، ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر، سرگرد جمشیدی فرمانده جدید کلانتری باقرشهر و همچنین دکتر حسینی فرمانده بسیج این شهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.