آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هیچ ابهامی در دل و خرج بقاع متبرکه شهرستان ری وجود ندارد

به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام مرتضی صادقی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان بقاع متبرکه اظهار داشت: هیچگونه ابهامی در زمینه مخارج و هزینه های مصرف شده در بقاع متبرکه شهرستان ری وجود ندارد.
وی ادامه داد: تمامی نیات واقفین بر اساس درخواست آنها اجرایی می شود و هیچ کاری در این زمینه بر اساس سلیقه انجام نمی شود.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ری افزود: عواید اوقاف از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که تمامی کارها بر روی این عواید وقفی بر اساس نیات واقفین انجام می شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۵ میلیارد ریال از درآمد موقوفات صرف ایتام شده که این هزینه ها شامل کمک هزینه تحصیلی، تامین دارو، هزینه درمانی و تامین سوخت زمستانی ایتام است.
حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه آگاهی از اقدامات اوقاف در زمینه امور وقفی حق مردم است، تاکید کرد: اطلاع رسانی مردم از اقدامات وقف موجب افزایش وقف می شود.
وی یادآور شد: مردم باید از میزان درآمد موقوفات در شهرستان ری آگاه باشند، بر همین اساس شفاف سازی در حوزه اوقاف برای روشنگری افکار عمومی یک ضرورت و نیاز است.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه ری در ادامه با بیان اینکه پنج فقره وقف جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ثبت شده است، اظهار داشت: یک قطعه زمین یک هزار متری، ۲ باب ملک مسکونی و یک قطعه زمین ۸۵ متری جهت ساخت و توسعه مسجد و همچنین یک باب ملک با نیت پژوهش های بنیادی و عملی در شهرستان ری ثبت شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.