آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ویزیت رایگان پزشکان جهادی در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ سرهنگ اصغر آرزومندی ، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی امسال همچون سال‌های گذشته مقابله با استکبار با اولویت پاسخ به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا بر علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، انقلابی‌گری و تدین مردم ایران اسلامی است بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی چون در استفاده از تمام حربه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ناکام مانده‌اند، اکنون جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و سیاست‌گذاری‌های خود را بر آن‌ها متمرکز کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا که ۱۳ آبان‌ماه آغاز تشدید تحریم‌ها علیه ایران است افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش ۴۰ سال است که با حربه تحریم سعی بر به زانو درآوردن دولت و ملت ایران داشته‌اند اما هر بار به برکت انقلاب اسلامی سیاست‌های آن‌ها با شکست روبه رو شده که این‌ از ثمره ۱۳ آبان است.

آرزومندی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های روز استکبارستیزی در سطح مدارس شهرستان ری گفت: بسیج دانش‌آموزی با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و مدارس اقدام به برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع استکبارستیزی و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در برخی مدارس منطقه و مسیرهای راهپیمایی کرده‌اند که مورد استقبال دانش‌آموزان نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، برگزاری نشست‌هایی با موضوع اهمیت ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی در مدارس کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو و ویزیت و مشاوره رایگان تیم پزشکی گروه‌های جهادی نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز ۱۳  آبان است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در پایان خاطرنشان کرد: در کنار حضور پرشور مردم و مسئولان در این روز بزرگ، نقش رسانه‌ها نیز در تبیین و نشان دادن این روز مهم بسیار محسوس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.