آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پارک سوار جوانمرد قصاب آماده بهره برداری است

به گزارش راگانیوز ؛ سید احمد صفوی افزود: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در مجاورت ایستگاه مترو در مساحتی به وسعت پنج هکتار در ۳۱ شهریورماه به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه بزرگترین پایانه در پهنه جنوبی تهران محسوب می شود ادامه داد: در این پایانه تمامی مدهای حمل و نقل عمومی از جمله پارکینگ و سکوهای اتوبوس و تاکسیرانی لحاظ شده است.
شهردار منطقه ۲۰ اظهار داشت: روزانه ۲۵ هزار نفر از ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برای جابجایی استفاده می کنند که این حجم مسافر برای جابجا شدن شهروندان به ویژه تردد در شهرهای جنوبی تهران، می تواند یک ظرفیت برای این پایانه مسافربری باشد.
وی خاطرنشان کرد: در این پروژه ۹ خط ویژه اتوبوس های تندرو با گنجایش ۴۰ دستگاهی و ایستگاه های تاکسی با ظرفیت ۴۵ دستگاه تاکسی احداث شده است.
به گفته صفوی همچنین پارکینگ بزرگ خودروهای عمومی با ظرفیت ۵۷۰ خودرو در این پارک سوار احداث شده است.
وی ادامه داد: این پروژه ترافیکی در مساحتی به وسعت پنج هکتار در حال اجراست که تمامی مدهای حمل و نقل عمومی در این پروژه لحاظ شده است و به عنوان بزرگ ترین پایانه در پهنه جنوب محسوب می شود.
پایانه جوانمرد قصاب در جنوبی تهران نقطه شهر تهران واقع شده است که شهروندان جنوب پایتخت به ویژه مردم شهرستان های ری، ورامین، پاکدشت و قرچک برای عزیمت به تهران از این پارک سوار استفاده می کنند.
هفته دفاع مقدس از روز ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.