آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پروژه‌های عمرانی قرچک به بهره‌برداری رسید

به گزارش راگانیوز ،  تعدادی از پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرستان قرچک در هفته دولت با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران کلنگ‌زنی شد و به بهره‌برداری رسید.

محسن شریف شهردار قرچک در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهر قرچک اظهار داشت: کلنگ دو سرای محله در دو منطقه شهرک گل‌ها و منطقه فردیس بر زمین زده شد که هزینه این پروژه‌ها از اعتبارات داخلی شهرداری تأمین می‌شود و اعتباری بالغ‌بر ده میلیارد ریال است.

وی گفت: این دو سرای محله برای برنامه‌های فرهنگی مورداستفاده قرار می‌گیرد و با افتتاح این دو پروژه درصد آماری فرهنگی شهرستان پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

شهردار قرچک بیان داشت: به همت معاونت فضای سبز و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده است، کلنگ پارک اقوام ایرانی در منطقه الحدید بر زمین زده شد که در این پارک نمادهایی از اقوام و سنت‌های مردم ایران به دید عموم گذاشته خواهد شد و اعتبار پارک اقوام ایرانی ۵ میلیارد ریال است.

شریف بیان داشت: دو زمین چمن مصنوعی و یک زمین اسکیت ورزشی افتتاح شد و برای استفاده در اختیار جوانان و نوجوانان قرچکی قرار گرفت. بهره‌برداری این سه پروژه اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال بوده است.

حامد افشار نادری مدیر شهرک صنعتی قرچک در حاشیه این مراسم گفت: پروژه برق ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک با حضور معاون استاندار تهران، فرماندار قرچک، امام‌جمعه شهرستان، مدیر شهرک صنعتی قرچک در مدار توزیع قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پروژه توزیع برق شهرک صنعتی قرچک بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه در برداشت است.

افشار نادری گفت: با ورود این ۲۰ ولت به مدار برق شهرک صنعتی، فشار مصرفی کاهش می‌یابد و شرکت‌های تولیدی به‌راحتی می‌توانند از برق موجود در شبکه استفاده کافی را ببرند.

مدیر شهرک صنعتی قرچک بیان داشت: ۲۰ ولت برق موجود در جهت استفاده کارگاه‌های تولیدی در بخش شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افشار نادری در خصوص افتتاح کارگاه تولیدی کش‌باف نیز گفت: این شرکت در سال ۷۶ کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است. با افتتاح این شرکت برای ده نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجادشده است.

در ادامه این مراسم نیز دو پروژه روستایی واقع در روستای قشلاق دوم و روستای داوود آباد بهره‌برداری شد.

افتتاح کتابخانه روستایی واقع در قشلاق دوم که دارای سالن مطالعه و کتابخانه تخصصی کودک است، بااعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

سالن چندمنظوره سرپوشیده قشلاق داودآباد که از اعتبارات ملی ساخته شد و بعد از چندین سال به بهره‌برداری رسید. با افتتاح این سالن سرپوشیده تعداد سالن‌های ورزشی روستایی به ۴ عدد رسید و در مجموعه به ۱۱ سالن افزایش یافت.

گفتنی است، مجموعه اعتبار  پروژه‌های عمرانی شهرستان قرچک ۱۲۳ میلیارد ریال است.

قارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.