آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یکصد فرصت شغلی در قرچک ایجاد شد

به گزارش راگانیوز  ، بهمن خطیبی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری قرچک که با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ، ۱۶ پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال ازمحل تملک دارایی های سرمایه ای استان تهران و ارزش افزوده در قرچک به بهره برداری می رسد.
وی گفت: این تعداد پروژه تنها بخشی از طرح های قابل افتتاح در شهرستان قرچک است که با برنامه ریزی صورت گرفته ، مابقی پروژه ها همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها ، علاوه بر خدمت رسانی به مردم ، یکصد فرصت شغلی مستقیم نیز در شهرستان ایجاد شده است.
خطیبی گفت: مسئولان وظیفه دارند تا با خدمت رسانی مطلوب و ایجاد امید بین مردم ، به تداوم نظام انقلاب اسلامی کمک کنند چرا که سعی دشمنان امروز انقلاب به ناکارآمد جلوه دادن نظام معطوف شده است.
وی تأکیدکرد: با وجود تمامی توطئه ها و جوسازی های دشمن ، نظام اسلامی در بسیاری از زمینه ها جزو موفق ترین حکومت ها بوده و کارآمدی خود را ثابت کرده است ، توفیقات به دست آمده حاصل تلاش طاقت فرسا مسئولین و همیاری و همکاری مردم است که باید قدردان این تلاش ها بود.
سرپرست فرمانداری قرچک همچنین از آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه ، برق رسانی ۲۰ کیلو واتی به شهرک صنعتی به طول ۱۴ کیلومتر و احداث آرامستان شهر با ۱۵۰ هکتار مساحت در هفته دولت خبر داد.
در انتخاب مدیران تعهد و تخصص در اولویت مسئولان باشد
امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم گفت: مسئولان در انتخاب مدیران باید تعهد و تخصص آنان را در نظر گیرند.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود : در آیات قرآن و روایت بزرگان دین ، هر جا سخن از عمل صالح به میان می آید ، به اخلاص و ایمان در عمل نیز تأکید شده است.
امام جمعه قرچک با اشاره به این که تعهد و تخصص دو بال هر مدیر برای خدمت رسانی به مردم به حساب می آید اظهار داشت: دنیای امروز از عدم تعهد افراد در رنج و عذاب است و باید از این مهم در پیشبرد اهداف نظام استفاده کرد.
وی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت : مهم ترین بخش رسالت انبیا و نبی مکرم اسلام در روز غدیر خلاصه شده است ، در روز غدیر عنوان ولایت الهی در جامعه اسلامی تثبیت شد که این مهم به معنی برخورداری از اندیشه های ناب الهی و کتاب خدا است.
ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.