آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیاده روی جاماندگان کربلا از باقرشهر به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

Image result for ‫اربعین پیاده روی جاماندگان‬‎

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، قاسم زواری در این خصوص گفت : صبح روز یکشنبه همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی از مسجد موسی بن جعفر (ع) در باقرشهر به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد .

مسئول ستاد پیاده روی اربعین باقرشهر در ادامه افزود : مردم غیور و دین دار باقرشهر هر ساله با عشقی که به امام حسین (ع) دارند در این مراسم معنوی شرکت کرده و پای پیاده به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رفته که ثواب زیارت ایشان را برابر ثواب زیارت اباعبدالله الحسین (ع) دانسته اند .

وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی از ساعت ۹ صبح آغاز می شود ، یادآور شد : مراسم پیاده روی اربعین از ساعت ۹ صبح مقابل مسجد موسی بن جعفر (ع) در بلوار شهید رجایی با سخنرانی و مداحی آغاز شده و عاشقان حسینی به سمت ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت می کنند .

زواری در پایان با اشاره به اینکه ایستگاه های صلواتی توط شهردرای باقرشهر و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در مسیر دائر است ، تصریح کرد : پیش بینی می شود همانند سال های گذشته ده ها هزار نفر از جاماندگان کاروان کربلا در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.