آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

باقرشهر آماده میزبانی از زائرین اربعین حسینی است

شهردار باقرشهر در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ استاد فرج در خصوص میزبانی از کاروان جاماندگان کربلا همزمان با اربعین حسینی اعلام آمادگی کرد .

وی با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال طرح پیاده روی جاماندگان کاروان کربلا در ایران اجرا می شود ، اظهار داشت : مردم شریف و متدین باقرشهر نیز همانند سرتاسر ایران با حضور در این پیاده روی معنوی به عزاداری اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) می پردازند .

شهردار باقرشهر در ادامه خاطر نشان کرد : مجموعه شهرداری باقرشهر تمام اقدامات لازم در خصوص میزبانی از زائرین اربعین حسینی را انجام داده و همچنین تمهیدات مورد نیاز در خصوص امنیت و آسایش زائرین را در طی جلسات مستمر در شهرداری باقرشهر اندیشیده است .

سعید استاد فرج با اعلام اینکه تبلیغات محیطی در خصوص برگزاری پیاده روی کاروان جاماندگان کربلا از باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام شده است ، تصریح کرد : در روز اربعین حسینی شهرداری باقرشهر با برپایی ایستگاه صلواتی از زائرین با آش نذری پذیرایی خواهد کرد .

وی در پایان یادآور شد : زائرین حسینی با حضور در این مراسم معنوی و طی کردن مسافت باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با پای پیاده ، هم راستا با زائرین کربلا این پیام را به جهانیان می رسانند که هیچ توطئه و نقشه ای نمی تواند آنان را از مسیر اهل بیت عصمت و طهارت جدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.