آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی قمصر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

000

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، یارمراد احمدوند در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است:

31شهریور ماه ، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام بزرگوار (قدس سره) ومقتدای خویش در دفاع از کیان آب وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند و حماسه ماندگاری را بربرگ های زرین این انقلاب افزودند.وبه راستی که چه زیبا آن پیر فرزانه فرمود : در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی در هم شکست .

ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی با دفاع مشروع از اصول اسلامی ، تمامیت ارضی و انقلاب مردمی خویش ، نقطه عطفی را در تاریخ معاصر رقم زدند به طوری که هشت سال ایستادگی و استقامت این مردم ، بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد . در حقیقت در این جنگ نابرابر ، مردان و زنان مسلمان ایران ، سلحشورانه در برابر تمامیت کفر ایستادند ومبارزه کردند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها ودلاورمردی های همه شهیدان والامقام ،رزمندگان وایثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده واز خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف روستای قمصر الخصوص ایثارگران ، جانبازان را تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عجل ا…تعالی فرجه الشریف ) ودر پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب مسالت می نمایم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.