آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز معلم

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در پیامی 12 اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

12 اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت قافله سالارمعلمان ، شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و ترویج علم و معرفت است که همگان باید فرصت را در این هفته غنیمت شمرده و قدردان زحمات معلمان دلسوز و زحمتکش باشیم.

معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است که الفبای زندگی و شناختن را با گذشت و مهر آفرینی به همگان می آموزد  و با زمزمه محبت ، وجود آگاهان را آکنده از شور زندگی می کنند و احترام به این قشر صبور و پرتلاش برای آحاد جامعه ، امری ضروری است .

در ادامه این پیام آمده است :

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر آموزش و پرورش فرزندان و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آنان را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهید  والامقام استاد مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه فرهنگیان، مدیران و معلمان به ویژه معلمان و فرهنگیان باقرشهر تبریک عرض نموده و موفقیت و سلامتی را برای همه عزیزان از خداوند متعال خواستارم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.