آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر به مناسبت فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها  در این پیام تبریک آورده است :

بی تردید نامگذاری روز 14 تير ماه به عنوان روز ” شهرداری ها و دهياری ها ” از سوی شورای عالي انقلاب فرهنگي نشان از اهميت و جايگاه ويژه شهرداري ها و دهياري ها در حوزه مديريت شهري و روستايي بوده است كه وظایف مهمی براي سازماندهي امور مختلف شهرها و روستاهای بر عهده دارند .

 

نقش شهرداري‌ها و دهياري‌ها در توسعه و آباداني شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و که به عنوان يك نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاري را برای پيشرفت و توسعه جوامع دنبال مي‌كنند و همچنین با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم برای پیشرفت و آبادانی شهرها در تلاش هستند  .

با توجه به اینکه سلامت روانی ، اجتماعی و رضایتمندی شهروندان نیازمند تلاش‌ و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی است از این رو مدیران شهری باید با برنامه ‌ریزی‌ های مستمر و دقیق ، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار کرده و فضای مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم آورند .

در ادامه این پیام آمده است :

جای بسی خوشحالیت که در این سالها شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان دو نهاد اجرايي در سطح شهرها و روستاها توانسته اند با مشاركت مردم و با دستان توانمند خود هزاران طرح و پروژه را آغاز کرده ، به بهره برداري برسانند و شهرهای ایرانی و اسلامی را بنا نمایند .

حالا که ایران آباد اسلامی با وجود دشمن های بسیار توانسته است با اقتدار در بلندای آبادانی قرار گیرد ، همه مرهون تلاش و زحمات افرادی است که شبانه روز برای سربلندی کشور می کوشند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند ، از این روز 14 تیرماه فرصت مناسبی برای تشکر و قدردانی از تلاشگرانی است که خالصانه با همدلی و تعامل در راستای مدیریت شهری قدم های موثری برداشته اند .

اینجانب 14 تیر ماه را به تمامی شهرداری ها و دهیاری های کل کشور تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سعادت و سلامتی را برای این عزیزان را خواستارم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.