آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام ماه مبارک رمضان مطالعه و تفکر ، خصوصاً انس با کتاب خداست

شهردار باقرشهر :

پیام ماه مبارک رمضان مطالعه و تفکر ، خصوصاً انس با کتاب خداست .
 
به گزارش  راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ، در مراسم افطار و در جمع اعضای کتابخانه تخصصی عطر یاس باقرشهر که با حضور اعضای شورای اسلامی باقرشهر و مسئول ، پرسنل و اعضای این کتابخانه برگزار می شد پس از تبریک حلول ماه ضیافت الهی ، به جایگاه مطالعه و تحقیق در نزد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اشاره  کرد و گفت : طلب علم و جایگاه علما در نزد اهل بیت (ع) از جایگاه رفیعی برخوردار است و ایشان بر این نکته تاکید داشته اند و آرامش روح  و روان را در مطالعه و کسب علم دانسته اند .
شهردار باقرشهر تصریح کرد : پیام ماه مبارک رمضان مطالعه و تفکر ، خصوصاً انس با کتاب خداست و تحصیل علم و جهاد در راه خدا از جایگاه مشترکی برخوردار هستند و آینده انقلاب ما به جوانان تحصیل کرده و عاشق اسلام و انقلاب نیاز دارد .
وی از اعضای کتابخانه خواست که از فرصت به دست آمده در ماه مبارک رمضان استفاده نمایند و در صورت مشاهده هرگونه کمبود در منابع و کتب مورد نیاز ، موارد را به مسئولین کتابخانه اعلام نمایند .
میرجلال موسوی عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز در این زمینه گفت : وقتی مولای متقیان حضرت علی (ع) در این رابطه می فرمایند” کسی که خود را با کتابها آرامش دهد ، هیچ آرامشی را از دست نمی دهد ”  نشان می دهد که مطالعه و تحصیل علم  در نزد ایشان مهم است و این نکته ای است که برای ما پیامهای بسیاری با خود به همراه دارد .
وی در ادامه افزود : متاسفانه آمار مطالعه در کشور ما پائین است و مسئولین می بایست برای آن تدبیر کنند ، روزگاری در باقرشهر نیز هیچ مرکز مطالعه و تحقیقی وجود نداشت و اعضای شورای اسلامی باقرشهر برای رفع این کمبود و نیاز اساسی جامعه شهری اقدام به تاسیس این کتابخانه تخصصی کردند ، و ما امروز شاهد استقبال خوب دانشجویان و علاقمندان به مطالعه و تحقیق هستیم .
در ادامه مراسم حسین آروئی مسئول مجموعه فرهنگی ورزشی و کتابخانه تخصصی عطر یاس با اشاره به استقبال دانش آموزان پیش دانشگاهی و دانشچویان رشته های مختلف دانشگاهی گفت : این کتابخانه همه روزه از ساعت 8 تا 21 پذیرائی مراجعین با گرایشهای مختلف تحصیلی می باشد و ما سعی نموده ایم که کلیه کمبودها و کاستی های موجود را با همکاری و مساعدت مسئولین شهرداری مرتفع نمائیم .
وی ضمن قدردانی از همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی باقرشهر افزود : این کتابخانه تخصصی در زیربنائی حدود 700 مترمربع دارای 2 مخزن کتاب و محیطی مناسب جهت مطالعه و تحقیق دانش آموزان و دانشجویان و شامل سالن مطالعه خواهران و برادران و بیش  از 4000 جلد کتابهای تخصصی دانشگاهی آماده ارائه خدمت به شهروندان می باشد.
در پایان این مراسم اعضای کتابخانه به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر روزه خود را افطار کردند .  
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.