آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیکر پدر شهیدان چراغلو تشییع شد

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، صبح امروز پیکر مطهر محمودعلی چراغلو پدر شهیدان هادی و امیر علی چراغلو صبح امروز از میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مسن‌ترین پدر شهید کشور با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف مردم آغاز و پس از طی مسیر خیابان حرم و بازار قدیمی ری، وارد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) شد.

پیکر این پدر شهید پس از طواف گرد مضجع شریف حضرت عبدالعظیم (ع)، امامزاده حمزه بن موسی (ع) و طاهر بن زین‌العابدین (ع) با بدرقه دلدادگان به اسلام و انقلاب تا گلزار شهدای بهشت زهرا (س) منتقل شد.

زنده یاد محمودعلی چراغلو جمعه 15 آبان ماه به لقاءالله پیوست. این پدر شهید که مسن‌ترین پدر شهید کشور است در سن 110 سالگی در بیمارستان 15 خرداد ورامین به علت کهولت سن ندای حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش فارس، سال گذشته به‌همت مجموعه شهرستان قرچک و با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عاشقان ایثار و شهادت از زنده یاد محمودعلی چراغلو پدر شهیدان هادی و امیرعلی چراغلو به‌عنوان مسن‌ترین پدر شهید کشور تجلیل شد.

شهید امیرعلی چراغلو در 24 مهرماه سال 1359 خورشیدی در سن 18 سالگی در عملیات دفاع از خرمشهر و هادی چراغلو 21 دی‌ماه سال 1365 خورشیدی در سن 21 سالگی در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.