آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

چهاردهمین گردهمایی انجمن دبیران تاریخ شهرستان های استان در “ری” برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، چهاردهمین گردهمایی علمی آموزشی انجمن دبیران تاریخ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضورشفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل و دبیران تاریخ در کانون سمیه ناحیه یک ری برگزار شد .

در ابتدای این همایش شفیع پور در راستای تبیین” هویت ایرانی” مطالبی را بیان کرد. وی هویت امروز ایرانی را برگرفته از 3 فرآیند دانست: 1- دوران باستان 2- دوران اسلامی 3- دوران جدید و مدرنیته .

شفیع پور بابیان اینکه: دین و فرهنگ کشور ایران در این سه دوره شکل گرفته به تبیین و تشریح این دوران پرداخت ودر خصوص هر دوره مطالبی بیان کرد .

وی گفت: در بیشتر کشور های توسعه یافته دنیا برخی از علوم و دانش ها دارای اهمییت بیشتری هستند و علم تاریخ یکی از آن می باشد و معلمین و اساتید این علم از جایکاه خاصی برخوردار می باشند .

در ادامه جلسه، امینه معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک ری ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و دبیران به بیان اهمییت تاریخ با ارائه مقاله ای تحت عنوان “دلایل شکست سپاه ایران از اعراب و مواضع طبقات اجتماعی در این شکست ” پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.