آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارشناسان آتش نشانی از انبارهای باقرشهر بازدید کردند

کارشناسان آتش نشانی از انبارهای باقرشهر بازدید کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی با اعلام این خبر گفت : به منظور جلوگیری از حریق و خسارت به سطح شهر از انبارهای موجود در باقرشهر بازدید کرده ایم .

وی با بیان اینکه بسیاری از انبارها از ایمنی مناسبی برخوردار نبودند ، افزود : نیروهای آتش نشانی باقرشهر با حضور در انبارهای موجود در سطح شهر باقرشهر نکات ایمنی را به کارکنان و مسئولین انبارها آموزش داده تا آنان با رعایت جوانب احتیاط و همچنین نکات مهم ایمنی از بروز هر گونه حادثه و حریق جلوگیری نمایند .

رضایی با اشاره به اینکه همه مردم شهر باید نیروهای آتش نشانی را در خصوص جلوگیری از بروز حوادث یاری نمایند ، تصریح کرد : با توجه به اینکه می توان از بروز هر گونه حادثه پیشگیری کرد شهروندان محترم باید خود با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل کار و زندگی ، در جهت جلوگیری از رویداد حوادث گوناگون قدم برداشته و حافظ جان و مال خویش باشند .

مسئول واحد آتش نشانی باقرشهر یادآور شد : آتش نشانی باقرشهر با انجام بازدیدهای این چنینی و آموزش نکات مهم ایمن سازی در نظر دارد تا میزان خسارت و آسیب پذیری در سطح شهر را به حداقل برساند تا شهروندان در آسایش و امنیت زندگی کنند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.