آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارکنان کارخانه “سیه فام” در مقابل فرمانداری ری اعتصاب کردند + تصاویر

 به گزارش راگانیوز ؛ صبح امروز کارگران و کارمندان کارخانه تولیدی قیر “سیه فام” به دلیل تعطیلی و تعدیل نیروی این واحد تولید در مقابل فرمانداری شهرستان ری اعتصاب کردند.

اعتصاب کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکادرهایی با مضون فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال و همچنین سردادن شعارهایی مانند “ریاست محترم حمایت حمایت” و “حمایت از اشتغال فرمایش رهبر است”، اعتراض خود را به گوش فرماندار ویژه شهرستان ری رساندند.

یکی از معترضان گفت: شرکت فرآورده های قیری “سیه فام” به عنوان یکی از تولیدات کنندگان مطرح قیر در منطقه خاورمیانه است و تولیدات این شرکت مورد استقبال مشتریان در داخل و خارج از کشور می باشد. امروز ۱۲۰ نفر از کارگران بخش تولید و کارمندان شرکت “سیه فام” قبل از تعطیلی کامل این شرکت تولید در مقابل فرماندار گرد آمده اند تا جلوی این کار را بگیرند.

وی در خصوص دلایل تعطیلی این شرکت تولیدی گفت: پالایشگاه نفت تهران از ۲ ماه قبل به دلایل نامعلوم مواد اولیه تولید قیر را به شرکت “سیه فام” که در انواع گریدها قیر و بشکه قیر تولید می کند، نمی دهد از همین رو مدیریت شرکت بعد از دو ماه تعطیلی غیر رسمی تصمیم گرفته است از اول دی ماه به طور کامل و رسمی شرکت را تعطیل و کارکنان را اخراج نماید.

وی ادامه داد: امروز کارکنان این شرکت تولید که در شورآباد شهرستان ری واقع شده است با تحصن در مقابل فرماندار ویژه شهرستان ری به دنبال تعطیل نشدن کارخانه و دلایل ندادن مواد اولیه تولید قیر به شرکت”سیه فام” هستند.

آفتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.