آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در مدرسه پروین اعتصامی باقرشهر برگزار شد

0000000

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر گفت : به منظور آشنایی دانش آموزان با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از انواع این آسیب ها صبح امروز کارگاه آموزشی در مدرسه پروین اعتصامی برپا شد .

وی با اشاره به اینکه آسیب اجتماعی می تواند تربیتی ، اخلاقی ، فرهنگی و اجتماعی باشد ، افزود : دانش آموزان  پایه پنجم و ششم ابتدایی مدرسه پروین اعتصامی امروز با انواع آسیب های اجتماعی خصوصا آسیب فضای مجازی و استفاده نادرست از موبایل و تبلت آشنا شدند .

قربانی با اعلام اینکه استفاده نادرست از گوشی و تبلت در فضای مجازی می تواند آسیب جدی به دانش آموزان وارد کند ، اظهار داشت : امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از اینترنت متاسفانه آسیب جدی می تواند به یادگیری دانش آموزان وارد کند چرا که خلاقیت و نوآوری را از دانش آموزان گرفته و آنها را درگیر فضای مجازی و بازی های یارانه ای می کند .

مسئول آموزش شهروندی تصریح کرد : در این کارگاه سعی نموده ایم با راهکارهای مناسب دانش آموزان را به سوی خلاقیت و استفاده کمتر از موبایل و تبلت سوق دهیم تا بتوانند ذهنشان را خلاق کرده و از آسیب های اجتماعی به دور باشند .

گفتنی است ؛ این کارگاه با حضور 90 دانش آموز در پایه پنجم و ششم ابتدایی در مدرسه پروین اعتصامی برگزار گردید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.