آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه آموزشی امداد و نجات ، ایمنی و آتش نشانی برگزار شد

photo_2016-07-25_13-48-27

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی با اعلام این خبر گفت : 60 نفر از خواهران بسیجی حوزه 452 شهدای گمنام باقرشهر اصول امداد و نجات ، ایمنی و آتش نشانی را آموزش دیدند .

مسئول آتش نشانی باقرشهر در ادامه افزود : استفاده از خاموش کننده دستی ، اصول مقدماتی حرفه آتش نشانی به صورت تئوری و عملی از نکاتی بود که توسط آتش نشانان مجرب در ایستگاه آتش نشانی باقرشهر به خواهران بسیجی آموزش داده شد .

رضایی با اشاره به لزوم ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه به همه شهروندان ، گفت: مهمترین اقدام پس از حوادث و سوانح نحوه نجات جان مصدومان است و در صورتی می‌توان این کار را انجام داد که به افراد آموزش داده باشیم تا در مواقع لزوم همگی بتوانند با بکار گیری اصول کمک های اولیه و امداد و نجات به افراد آسیب دیده خدمات رسانی کنند .

وی با بیان اینکه درباره نحوه امداد رسانی آموزش‌هایی به شرکت کنندگان داده شد ، اظهار داشت : آشنایی بیشتر افراد با مسائل امدادی می‌تواند سبب افزایش عکس‌العمل دقیق آنان در هنگام مواجه با حوادث شود که از این رو می توانند آتش نشانان را  برای عملکرد بهتر در موقعيت های مختلف از جمله تصادفات جاده ای ، حوادث طبيعی و غیره یاری رسانند .

گفتنی است ؛ این کارگاه آموزشی صبح روز گذشته از ساعت 10 صبح در مسجد امام حسین (ع) واقعا در باقرشهر برای 60 نفر از خواهران بسیجی حوزه 452 شهدای گمنام باقرشهر برگزار شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.