آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه آموزش امداد و نجات و اطفای حریق در مدرسه میثاق ۲ باقرشهر برگزار شد

۰۰۰-۱-۳۰۰x177

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی با اعلام این خبر گفت : صبح روز گذشته کارشناسان آتش نشانی شهرداری باقرشهر با حضور در مدرسه میثاق ۲ اصول اولیه اطفای حریق و امداد و نجات را به دانش آموزان آموزش دادند .

مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : استفاده از خاموش کننده دستی ، اصول مقدماتی حرفه آتش نشانی به صورت تئوری و عملی از نکاتی بود که توسط آتش نشانان مجرب در مدرسه میثاق ۲ به دانش آموزان آموزش داده شد .

رضایی در خصوص هدف برگزاری دوره های آموزشی در مدارس گفت : هدف از برگزاری دوره های آموزشی بالا بردن سطح دانش و فرهنگ ایمنی دانش آموزان و چگونگی استفاده صحیح و به موقع از کپسول های خاموش کننده در زمان های بحرانی می باشد تا دانش آموزان با آمادگی کامل در مقابله با حوادث عمل کنند .

وی با اشاره به اینکه برای داشتن شهری ایمن ، آموزش در همه رده های سنی ضروری است اظهار داشت : شهرداری باقرشهر در خصوص آموزش شهروندان به ویژه دانش آموزان طبق برنامه ریزی های مناسب به برپایی دوره های آموزشی اقدام می نماید تا همگی با مسائل امداد و نجات و اطفای حریق آشنا شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.